Klacht: acheraf betalen maar geen mail met afspraken totdat aanmaning telaat komt

op 04 december 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een tijd geleden 2 artikelen bij Wish bestelt met gratis verzending Naar nu blijkt met achterafbetaling.

Ik krijg afgelopen zaterdag een brief van Klarna of ik ipv 3 euro opeens 13.62 wil betalen. daar zitten verzenkosten en aanmaningskosten bij.
De brief is gedateerd 19 november maar ik krijg em pas zaterdag 30 november?!?!?

Als ik bel hoor ik dat er nu ook al andere kosten bovenopkomen omdat im telaat ben maar dat ze die uit coulance kwijtschelden zodat alleen de 13,62 overblijft.

Ik vaarg ze waar de email is waarin de afspraken staan vh achteraf betalen en de betalingsmail want die kan ik nergens in geen enkele mailbox vinden.
Ze komen nu met een printscreen van een herinnering, die ik ook nergens in mijn mailbox kan vinden. Niet in mn inbox, niet in de spambox en niet in mn prullenbak…

Om een beetje grip te krijgen kijk ik in mn wish app naar mn bestelgeschiedenis en zie daar helemaal niks staan. Volgens de app, heb ik helemaal niks bestelt..

Ik erken dat ik betselt heb maar zonder verzendkosten en daarnaast heb ik nooit een mail gehad hoe en waneer ik moest betalen tot de aanmaning van klarna!!!

Dit vindt ik echt niet kunnen.

Ik ben tevreden als ze of mij de mails kunnen laten zien met de afspraken omtrent betaling maar aangezien ze die niet hebben ben ik pas tevreden als ik gewoon de oorspronkelijke betaling kan doen avn 3 euro maar daarvoor moet men mijn wel de gegevens sturen waar ik deze oorspronkelijke betaling kan doen. Dit zijn ze namelijk vergeten.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 05 december 2019 om 11:57 geantwoord

Beste Bryan,

Bedankt voor je uitgebreide bericht.

Omdat het hier een openbaar bericht betreft kunnen wij niet inhoudelijk op deze jammerlijke situatie ingaan. Wel begrijpen we dat je inmiddels in contact bent met de desbetreffende afdeling via e-mail. Dat is mooi, zij zullen dit dan ook verder met je oppakken.

Michel

Heeft op 08 december 2019 om 13:50 geantwoord

De oplossing dat ik de aanmaningskosten niet hoef te betaen maar wel de aanmaningskosten van een brief die te laat bezorgt is. Dat vindt ik geen oplossing.
Ik zal hierdoor sowieso geen bestelling meer plaatsen via wish want dit slaat nergens op.

Alle klachten die gemeld zijn door bryan