Klacht: aanmaning met € 13 extra kosten met openstaande ekening, terwijl ik alles hebt teruggestuurd en Klarna daar een foto van heb gestuurd van mijn verzending

Greet Brink op 25 november 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik had besteld bij aly express en dan achteraf te betalen via Klarne.
Nu heb ik 21-09-20121 retour gestuurd en vervolgens krijg ik dan herinneringen van Klarna op te betalen. Ik heb een foto gemaakt dat ik het heb teruggestuurd , maar daar kijkt Klarna blijkbaar niet naar.
Ik vind het schandelijk als je als zo wordt behandeld en hun zelf niet de moeite nemen om te kijken wat de reactie van de klant is.
Nu moet ik voor 03-12-2021 betaald hebben en anders krijg ik een incasso op mijn dak.
Als je iets retourneert dat moet je ook al € 7,25 betalen.

Dat ze de rekening vernietigen, omdat ik het artikel hebt teruggestuurd

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 25 november 2021 om 18:40 geantwoord

Beste,

Dank voor jouw geplaatste reactie.

Het is belangrijk dat de door jouw gewenste retour bespreekbaar maakt via onze klantenservice. De betreffende medewerke rkan een aanvullende melding maken voor de onderzoeksafdeling met verzoek deze factuur te sluiten.

Zie onderstaande voor onze contactgegevens:

Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app: https://app.klarna.com/login.

Ook is Klarna telefonisch bereikbaar via: 020 808 2852. (lokaal tarief)
Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag van 09.00 uur tot 13.00 uur.

Een fijne avond toegewenst en vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groeten,
Patrick.