Klacht: Aanmaning

op 15 juni 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een aanmaning gekregen terwijl ik dacht al betaald te hebben. Er staat ook dat ik herinneringen ontvangen heb, is niet het geval. Terwijl ik t nog aan t uitzoeken ben is t blijkbaar overgedragen aan incasso. Uw chat is geen chat maar een mededelingservice, reageren kan niet. Ik heb nu alsnog Klarna betaald want ik zie inderdaad nergens in mijn rekeningoverzicht een betaling. Excuus daarvoor, ik zou graag zien dat het afgesloten wordt, dank alvast.
Ina Beumer
Betalingsomschrijving 482004101999964

ik zou graag zien dat het afgesloten wordt, dank alvast.
Ina Beumer
Betalingsomschrijving 482004101999964

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 21 juni 2019 om 11:55 geantwoord

Beste Ina Beumer,

Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Klarna.
Wanneer de factuur is overgedragen aan Segoria, kunnen wij helaas geen handelingen meer op de factuur uitvoeren.

Wanneer je een chat met ons start, krijg je eerst een chatrobot deze zal je gegevens opvragen en controleren daarna word je direct met een medewerker doorverbonden zodat je daadwerkelijk met een van onze onze collega's chat. Onze chat is 247 bereikbaar.

Verder adviseer ik je om contact op te nemen met Segoria om te informeren wat zij voor je kunnen betekenen betreft de extra kosten.
Je kunt Segoria bereiken via 020-8082854 van maandag tm vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Ik wens u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet, Enrico

Alle klachten die gemeld zijn door Beum