Klacht: 2 bestellingen gedaan en nooit ontvangen

op 16 augustus 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

heb op 5 mei 2 geheugen chips besteld bij wisch en deze zijn nooit bij mij aangekomen,bij klarna staan de 2 bestellingen in de wacht.

Heb klarna van ochtend aangegeven,dat de 2 geheugen modules nooit zijn aangekomen,en ik bij wisch hulp heb gezocht omtrent deze bestelling,wisch geeft niet thuis.
Beide bestelnummers

Bestelnr.: 5ccee12a4611601d59c9c8d3

Bij deze geeft wisch aan,dat beide bestellingen zijn komen te vervallen,maar heb ook deze 2 bestellingen nooit ontvangen.

Bij deze is het de bedoeling,om het ene email account bij wisch te verwijderen en met het huidige door te gaan.

Klarna meerdere malen dit uit gelegd,en dat ik mij gehouden heb aan de algemene voorwaarden van wisch en klarna,klarna wil niet horen.

mijn email adres uit het systeem halen,waar ik geen bestellingen meer op doe,en de 2 oudere bestellingen die nooit geleverd zijn,te verwijderen uit hun systeem.

De recente info heb ik inmiddels door verzonden naar:

klantenservice@klarna.com
antwoord@klarna.com

antwoord@klarna.com is de afdeling die de onderzoeken doet,omtrent dit soort situaties.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 augustus 2019 om 15:20 geantwoord

Beste Hans,

Bedankt voor je bericht.

Op de eerste plaats is het natuurlijk erg vervelend om te vernemen dat je je bestelling van Wish niet hebt ontvangen en dat je geen contact met hun krijgt.

De webwinkel is natuurlijk diegene die je dient te contacteren wanneer je vragen hebt over de verzending van de producten. Je kan bij Wish een probleem melden door de stappen te volgen die vermeld staan op de volgende pagina: https:www.klarna.comnlklantenservicehoe-kom-ik-in-contact-met-wish.

In de tussentijd kan je (mocht je dat nog niet gedaan hebben) de facturen pauzeren via onze app en website, zodat er geen vervelende herinneringskosten of aanmaningen bijkomen.

Ik begrijp uit je bericht dat je deze informatie ook al hebt doorgestuurd naar klantenservice@klarna.com. Dat is mooi, zij kunnen je van een antwoord voorzien aangaande de afhandeling van de facturen en je verzoek voor het verwijderen van je e-mailadres.

Michel

Heeft op 16 augustus 2019 om 15:23 geantwoord

hans van den berg
Vr 16-8-2019 10:21
Dit product nooit ontvangen.

etails bestelling
Verzendadres:

Nederland
Betaalwijze:

Als je nog vragen hebt over je betaling, neem dan contact op met Klarna of ga naar www.klarna.com/support
Hulp nodig?
Zoek het product waarmee je hulp nodig hebt en selecteer de Helpdesk knop.
Artikelen

2GB PC2-6400 DDR2-800MHz Non-ECC CL5 Laptop 200pin SODIMM Memory Ram New
Winkel: gumeizhenzi
Aantal: 1
Oorspronkelijke aankomstdatum: 7 jun. 2019
Traceernr.: US647522394CN
Bericht
Het ziet ernaar uit dat er een kleine vertraging kan zijn in de bezorging van je pakket. Soms kunnen weersomstandigheden, een hoog pakketvolume of andere onvoorziene omstandigheden vertragingen in de postdienst veroorzaken. Het zou vóór jun. 14 moeten aankomen! As het tegen die tijd nog niet is aangekomen, neem dan contact op met de helpdesk.
€ 5,70EUR
Jouw bestelling
In verwerking
Verzending
Komt eraan!
Waar is mijn pakket?
Helpdesk
Beoordelen

Ja, ik wil auto-sms/mobile message-updates ontvangen over mijn leveringsstatus op +31 6 23754089.
Door sms/mobile messaging in te stellen, ga je akkoord met het ontvangen van automatisch gestuurde sms-berichten over Wish producten of diensten van of namens ContextLogic Inc op het mobiele nummer verstrekt. Berichten- en datatarieven kunnen hier van toepassing zijn. Toestemming voor messaging is geen voorwaarde voor aankoop. Je mag op elk moment annuleren door te reageren met STOP. Lees de volledige Gebruiksvoorwaarden.
Geef me op voor auto-sms/mobile messaging
Samenvatting
Alle artikelen: € 5,70EUR
Verzending: € 2,00EUR
Totale bestelling: € 7,70EUR
Op ons kun je rekenen! Je hoeft je nooit zorgen te maken als je winkelt op Wish.
Alle bestellingen bekijken

H

Hallo hans, ik ben de support-assistent van Wish!
Hier is de meest recente tracking-info die ik heb:
22 mei 2019
Reaching the destination country
13 mei 2019
Arrive at [Guangzhou Exchange Station] (transfer), None
Bekijk volledige bestelgeschiedenis
Heb je dit item al ontvangen?
Nee

H

Het spijt ons. Helaas is het venster van de restitutie voor dit item gesloten op 14 jul. 2019. Dit product komt helaas niet meer in aanmering voor een restitutie. Lees ons restitutiebeleid voor meer informatie.
Ons retour en geldteruggavebeleid
Heb je hulp nodig met een andere bestelling?

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg