Totaalbedrag:
€ 32,90 Uiterste betaaldatum: 26-11-2013
Rekeningnummer: 6022449
Begunstigde: Klarna AB te Amsterdam
Bank: ING BANK
Betalingsomschrijving*: 513112474682051788
Dit is mijn klacht Lees meer
krijg 1 nov.2013 tweede aanmaning voor het gekochte kussen,
a 16,95 .
Deze was echter zonder rekening,met een bijschrift van: Hier is uw surprise, wat dan volgens"mij een kadootje is.
Vervolgens hoor ik niets meer van U,tot 30 okt. met een tweede aanmaning.... Lees meer
Op 23 september heb ik het bedrag voor een relaxfauteuil overgemaakt aan Klarna via IDEAL.
Nu krijg ik een aanmaning van Segoria dat ik de factuur nog niet betaald heb en dat er kosten boven op komen.
Het bedrijf waar ik de... Lees meer
Ik heb 2 fohnborstels besteld bij Fonq.nl, de babyliss-shop. Via 2 losse bestellingen en kennelijk te laat betaald. Heb nooit een waarschuwing of aanmaning ontvangen, maar ontvang nu dagelijks dreigende mails en zelfs smsjes op mijn privé-nummer van incassobureau Segoria.... Lees meer
Ik heb netjes binnen de gestelde termijn betaald via hun eigen IDeal maar kreeg toch een aanmaning, hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice en na een lang verhaal vertelde ze dan ze inderdaad hadden gezien dat ik via... Lees meer
Onlangs heb ik een aankoop proberen te doen via een webwinkel met als betaalwijze klarna account. Vervolgens krijg ik de fout melding waar vele mensen over klagen . Dit betekent dus dat ik in de ogen van Klarna niet krediet... Lees meer
Ik heb vandaag een brief gekregen van Alektum over een bedrag van totaal 133,61 incl. kosten. In opdracht van Klarna ab. Ik heb met dit geen enkele overeenkomst, laat staan een betalings verplichting.
Omdat ik wat meer gegoogled heb ben ik... Lees meer
Mijn dochter heeft op 28-4 een tweetal jurken besteld. Bij de bestelling was een factuur gevoegd. Echter 1 jurk werd retour gestuurd. Vervolgens is er gemaild op 23 mei 2013 naar Klarna met het verzoek om een nieuwe factuur op... Lees meer
Ik ontvang al meerdere malen een sms met diverse waarschuwingen dat ik 117,40 moet betalen ivm een openstaande rekening met als optie een Klarna factuur. Ik heb geen enkele aankoop bij de genoemde webshop gedaan en mijn naam is ook... Lees meer
Vandaag in een webshop iets gekocht. Omdat ik geen zin had om naar kantoor te lopen voor mijn identifier en de optie achteraf betalen mogelijk was heb ik daarvoor gekozen.
Groot was mijn verbazing dat achteraf betalen was 'afgekeurd'. Ik heb... Lees meer