Klacht: Klantonvriendelijke organisatie

op 14 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Gister (13 mei 2020) heb ik online een bestelling (preorder) bij de MediaMarkt geplaatst. Het product zou op voorraad zijn en het zou vandaag (14 mei 2020) geleverd worden. Vanmorgen belde ik met de klantenservice omdat ik afgelopen nacht geen bericht van verzending heb ontvangen. Het product bleek niet meer op voorraad te zijn. Levering zal alsnog binnen 2 weken plaatsvinden. Dit vind ik nog niet zo erg. Miscommunicatie is mogelijk. Wat ik wel erg vind is dat ik constateer dat er winkelvoorraad is en dat het vervolgens niet mogelijk is om de bestelling af te halen. Dit is administratief niet mogelijk. Ik koop veel producten bij de MediaMarkt en volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om een bestelling om te zetten naar afhalen. Zeker gelet op het feit dat zij via hun website de indruk hebben gewekt dat het product op 14 mei 2020 bezorgd zou worden. Het bedrijf denkt niet mee met de klant en ik vind dit erg klantonvriendelijk. Ik heb mezelf voorgenomen voortaan wel bij Coolblue te bestellen.

Dit probleem kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Product is nu al ergens anders (Coolblue) besteld. Bij Coolblue kan ik het product morgen ophalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chrisroest