Klacht: Klantonvriendelijk

op 28 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een 2-tal glazen screenprotectors gekocht bij I-call middels bol.com. De advertentie bleek niet te kloppen (plastic ipv glas) en na communicatie met de verkoper kon ik deze retour sturen ondanks dat ik beide protectors al had geplaatst. Na het plaatsen kwam ik erachter dat deze van plastic waren.
Vervolgens na het retourneren gaf de verkoper aan de het niet voldeet aan de voorwaarden van retourneren. Hierop ACM en bol.com benaderd. De medewerkers tutoyeren ongevraagd via de mail, redelijk onbeleefd in mijn ogen naar de klant toe.
Vervolgens zou de verkoper de retourzending weer naar mij sturen zodat ik de betaling alsnog moest voldoen. Tot op heden niets ontvangen waar de medewerkers van bol.com mij nu 2 keer de betalingsverplichting hebben verhoogd met €3,- per keer en er zelfs gedreigd wordt met een incassobureau.
Al met al blijkt bol.com een slechte bemiddelaar als het er op aan komt voor de klant. Als verkopende bemiddelaar zijn ze snel en goed ip geld uit, mede het door het personeel tutoyeren wat erg onbeschoft is. Nul komma nul klantenservice en/ of klantvriendelijkheid.

Als bemiddelend bedrijf dient men te onderzoeken of het verkopende bedrijf wel voldoet aan de leveringsvoorwaarden.
Tevens dient men klantvriendelijkheid in het vaandel te hebben staan en dient mede communicatie fatsoenlijk te zijn richting de klant.
Tevens onterecht de klant de betalingsverplichting verhogen terwijl de klant in dit geval de gedupeerde is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:56 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste heer Hieselaar,

Zojuist heb ik u een email gestuurd met een oplossing.

Ik wens u nog een fijne dag.

Groet
Tony van bol.com