Klacht: Klantenservice medewerkers onbeschoft

Fridaaaa op 16 oktober 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb in totaal 38 min en 16 sec aan de telefoon gezeten, waarbij twee keer is opgehangen, terwijl mij werd verteld dat ze het moesten navragen bij een andere medewerker, waarnaar er tot twee maal aan toe de verbinding plotseling werd verbroken door Ziggo.

De eerste keer dat de klantenservice van Ziggo ophing, na maar liefst 25 min aan de lijn te hebben gezeten , belde ik opnieuw terug. Ik kreeg hetzelfde verhaal dat ze het gingen navragen, en na 13 min en 16 sec werd er opnieuw opgehangen. Ik heb een hoge telefoonrekening binnen gekregen van mijn telefoonprovider, terwijl geen enkele vraag of mij beantwoord is en er onbeschoft twee keer werd opgehangen, terwijl ze beweerde mijn vraag uit te zoeken.

Ik wil graag het bedrag wat ik heb moeten betalen voor de service die mij niet verleend is terug gestort hebben op mijn rekening. Dit gaat om 41,75 euro.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fridaaaa