Klacht: Klantenservice medewerkers die liegen

op 10 augustus 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Op dinsdag 8 augustus heb ik een reis gezien op jullie website die ik graag wilde boeken.
Ik wou die reis met een vriendin doen en een 3e persoon in ons kamer alleen laten overnachten. Omdat ik dit op de site niet kon aangeven heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd om de reis voor 2 personen te boeken en mij vertellen wat de kosten waren voor de 3e persoon zonder vlucht en alleen overnachting. “Debbie” was haar naam vertelde mij dat we beter konden wachten met boeken omdat ze bij de reis organisatie moest gaan vragen wat de prijs voor de 3e persoon zou zijn.
Gisteren kreeg ik een email van “Cindy” dat mijn aanvraag in behandeling was.
Vandaag rond 12.00 uur belde ik zelf weer en gaf aan dat ik haast had met de boeking omdat ik bamg was dat die uitverkocht zou raken en ik wilde boeken. Collega aan de telefoon vertelde dat een ander collega mij aan het emailen was met alle prijsopgaven en dat ik dat elke moment kon ontvangen en dan gelijk kom boeken.
Om 16.30 had ik nog steeds geen email dus heb ik weer gebeld met weer het hele verhaal uitgelegd en vrieg waar die email bleef.
Collega ging het uitzoeken en kwam met de antwoord dat ik de email elke moment kon ontvangen. Uit eindelijk heb ik de email met de prijs voorstel ontvangen. Maar de ONJUISTE voorstel.
Ik had gevraagd een reis voor 2 personen all in, + een extra 3e persoon in dezelfde kamer alleen overnachting. De voorstel wat gestuurd was betrof een reis all in voor 2 personen ( dat had ik zelf al gezien op de site) + aparte voorstel voor 2 personen alleen overnachting.

Dus ik teleurgesteld en opnieuw gebeld naar de klanten service en daar hoor ik dat ze opieuw mij een offerte zouden sturen en dat het wellicht een aantal dagen zou gaan duren.
En eigenlijk zou het geen zin hebben omdat de reis dan uitverkocht is voor die prijs waar ik de eerste keer telefonisch over overeengekomen was met Debbie.

Hoppelijk snap u hoe boos en gefrustreerd en teleurgesteld wij zijn.
Ik heb de klantenservice vertrouwd en op hun advies gewacht met boeken. Maar na aantal dagen heb ik en de reis niet, en ook niet de informatie waarnaar ik vroeg.
Ik ga op sociaal media deze bericht ook delen.
Ik heb zoveel tijd besteed om een geschikte reis te vinden en zoveel dagen moeten wachten op reactie van klantenservice terwijl ik al vanaf moment 1 had gezegd dat ik haast had met de boeking.
Ik vroeg ze zelfs is het niet een idee dat ik zelf de hotel bel en een derde bed in de kamer bestel. Waarop collegas mij dit af hadden geraden.
Nu ik naar jullie heb geluisterd ben ik en mijn reis kwijt en kijn tijd en ontvreden en kwaad achtergebleven.

Ik zal jullie service en website aan niemand aanbevelen en zal zorgen dat het in mijn netwerk gedeeld gaat worden.

Alleen als ik de reis voor de oorspronkelijke bedrag wat ik in eerste instantie had om te boeken aangeboden krijg. Dat was €1127 voor vertrek 2 september tot en met 9 september, 8 dagen hotel j'dore deluce spa

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:07 geantwoord

Beste mevrouw Mirkarim,

Allereerst willen wij u bedanken voor het maken van deze melding. We vinden het heel erg vervelend dat u deze eerste ervaring met Prijsvrij.nl heeft. Graag willen wij er samen met u alles aan doen om ervoor te zorgen dat u alsnog met 3 personen naar hotel Jadore Deluxe in Turkije kunt gaan.

Hierom neemt onze reserveringsafdeling opnieuw contact met u op om ervoor te zorgen dat er geen miscommunicaties kunnen ontstaan. Daarnaast nemen wij ook contact op met de reisorganisatie wat de juiste prijs is voor 3 personen waarvan 1 persoon alleen gebruik maakt van het hotel.

We hebben gelijk de melding gemaakt bij de desbetreffende personen, want wellicht dat hier niet alleen met u een miscommunicatie is ontstaan, maar ook tussen de collega’s. Om dit verder uit te sluiten gaan wij dit verder uitzoeken. Wij willen u hiermee verder niet lastig vallen en zullen er voor zorgen dat uw boeking boven alles gaat.

Jammer genoeg kunnen wij niets veranderen aan de prijs, maar we willen er wel alles aan doen om ervoor te zorgen dat u alsnog met een goed gevoel samen op reis kunt gaan.

Team Prijsvrij.nl

Bericht van Prijsvrij.nl

3 maanden geleden - Beste mevrouw Mirkarim, Bedankt voor uw reactie. We snappen dat het erg vervelend is. Onze collega's van de reserveringsafdeling hebben voordat u de reis heeft geboekt aangegeven dat het niet mogelijk was. Nadat u deze toch via onze website heeft geboekt is deze jammer genoeg als mislukt binnengekomen. Uw betaling gaan wij zo snel mogelijk aan u overmaken. Dit gebeurd binnen 10 werkdagen. Onze excuses dat wij u niet konden helpen met de vakantie zoals u graag had gewenst. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:41 geantwoord

Dit slaat nergens op
De boeking betrof een hele andere hotel en een bele andere vertrek datum dan de originele klacht
U haalt dingen door elkaar
De boeking waar we extra voor moesten betalen was een hele nieuwe reis heeft u het verpest
Klacht heb ik al naar Radar gestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Mamir78