Klacht: Klantenservice essent

op 29 maart 2013 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet die mijn aanvraag sinds 19.03.2013
19,3 Een gesprek over 10:00 klok, een mail ter bevestiging tot 20:00 klok – Geen reactie
b. 20,3 Call to 10:20 klok, een mail ter bevestiging tot 16:00 klok – Geen reactie
c. 20,3 Call to 16:20 klok, een e-mail bevestiging naar 21,3 – geen reactie
d 3,21 oproep rond 10:30 klok; inzet oproep tot 14:00 klok – Geen reactie
gegooid van de lijn, e 3,25 Call to 09:20 klok
f 25,03 oproep rond 9:30 uur, een mail ter bevestiging – Geen reactie
26,3 g oproep tot 10:20 klok, een mail ter bevestiging – Geen reactie
h 3,28 oproep tot 11:15 klok; inzet terugroepactie voor 12:00 klok
ik me goed herinner 28.3 11:50 klok; inzet recall na 15:00 uur
j. 28,3 Terugbellen 15:10 klok; aanvaardbare oplossing

Gewenste Oplossing:

Een nederzetting van het residu met de activa, terugbetaling van Anmahnkosten, terugbetaling van het resterende saldo en rente. Voortzetting van het huidige contract met Essent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 maart 2013 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Merlin1956,

Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat tot op heden een aantal bedragen niet aan u zijn overgemaakt. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan.

Uw klacht is al in behandeling genomen door een collega op 28 maart 2013. Ik adviseer u om de oplossing van uw klacht af te wachten. Ik heb uw klacht op deze website gesloten vanwege de hiervoor genoemde reden. Dit wil niet zeggen dat uw klacht is afgehandeld en opgelost, maar dat u nog een terugkoppeling krijgt van de verantwoordelijke afdeling.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Richard
Essent Klantenservice
Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Merlin1956

7 jaren geleden - De Klacht is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Merlin1956