Klacht: Klantenservice / Betaling

op 19 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in mei iets besteld die ik in gegin juni heb betaald. Ik heb aan de bedrijf die de factuur heb geschreven betaald. Dit was verkeerd, maar ik ben ook in contact met BOL over dit, en ze hebben gezegt dat het zou geen probleem zijn, ze zou een punt schrijven in de dossier.
Krijg ik briefje van BOL eind juni: Ik moet betaalbewijs sturen, zo ik stuur alles wat ik kan bv een afschrift van da Rabo-app.
Als antwoor van BOL QUOTE: Bedankt voor de gegevens die je in je e-mail hebt meegestuurd. Echter hebben wij echt een schreenshot en/of foto nodig van de bankafschrift. En dus niet een document waarin alles is geypt. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, alleen met deze bijlage kunnen wij alsnog de betaling niet achterhalen.

Verder de gegevens die je in de e-mail zelf hebt gezet die zijn in orde. Daarnaast ontvangen wij graag dus ook nog een duidelijk exemplaar van de bankomgeving waarin het begrag duidelijk zichtbaar is met de overige gegevens. UNQUOTE
Ik stuur dan kopie van de app, screenshot, communicatie van BOL etc etc via post aan Bol.
Dit is nog steeds niet goed!!
Ik moet de Afzender van de factuur vragen om het geld terug te sturen en dan aan BOL betalen.
Als BOL vanaf het begin zou had gezegt dat ik MOET aan hun betalen, zou het geen probleem zijn, maar ze hebben toen gezegt dat het oke was…
Nu heb ik de gevoel dat ze me in de maling neemt bij het geven van instructies, dan bijna zeggen dat ik de betaalbewijs zelf heb gemaakt, dan instructie veranderen keer op keer..

Inmiddels heb ik de oorsprongelijke bedrag betaald.

Op dit moment kan ik niet mijn account bij Bol verwijderen, die wil ik weggehaald hebben asap, want dit was de laatse keer ik ik iets koopt via Bol.
Herinneringskosten (6 euro bijgekomen 20.6 - ik heb de eerste keer betaald 6.6) voor BOL, niet voor mijn.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:52 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Mikaela,

Er is inmiddels contact geweest met mijn collega en ik neem aan dat u naar tevredenheid geholpen bent.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ibelieveinjesus