Klacht: Klant voor een keuze laten staan dat absurd is

op 29 juli 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

6 juli 2016 om 17.35 zouden mijn schoonouders vetrekken vanuit Amsterdam naar Nador in Marokko. Wij waren daar 2 uur van tevoren aangekomen, en kregen ineens te horen dat de vlucht was vervroegd, maar waar wij dus helemaal geen bericht van hebben gehad, en we waren niet de enigen, er stonden nog wel 30 mensen met hetzelfde probleem. Na veel bellen en gesprekken met de medewerkers zouden er 2 vliegtuigen opstijgen naar Al Hoceaima om 17.00 uur en om 18.00.
De tickets werden omgeboekt, en moesten als een speer naar de gate om in te checken, met 30 man. Het was een chaos.
Eenmaal bij de balie is er ingecheckt, koffers ook en hebben we ze mogen uitzwaaien.
Maar ineens stond savond om 20.00 uur mijn vader met de shift leader van Transavia, genaamd Farida bij ons voor de deur!!
De medewerker had een fout gemaakt bij het inchecken, en ineens stonden mijn ouders met de keuze van± of u gaat niet mee, of alle twee niet. Dus heeft hij mijn moeder op de vliegtuig gezet, en zelf moest hij weg. Hoe kunnen ze nou een stel dat op leeftijd is voor zon keuze laten staan. De shift leader vond het niet kunnen en heeft alles meegemaakt, en omdat ze het zo zielig vond heeft ze mijn vader naar huis gebracht. alleen jammer dat ik niets meer dan haar naam weet, want een bedankje verdient ze zeker.
Mijn schoonvader heeft wel een ticket voor de dag daarna gekregen ok, maar al die onkosten die hij moet maken, dat ik 2 keer op en neer moest rijden van Amersfoort naar Amsterdam, dit wil ik vergoed hebben en ook de kosten die hij moest maken om de koffer van mijn moeder op te halen in Al Hoceima, die nog zoek was! Wij werden op het vliegveld van hak naar tak gestuurd en niemand kon ons helpen! we moesten het maar zo doen. Dit is geen goede referentie voor jullie, en zal dit zeker af raden aan mijn omgeving. Ik vraag u nogmaals om de onkosten die ik heb moeten maken worden vergoed, want wat me het meeste raakte, is dat ze twee oude mensen de keuze hebben laten maken van het is de een of de ander, en zo gaan we niet met mensen om, een vooral door een fout wat jullie hebben gemaakt.
En dan nog een ander boardingkaart meegeven aan mijn moeder van iemand anders die op de andere vlucht zit. Hoe kunnen ze zulke dingen fout doen. Ik kan me van alles voorstellen, maar dit? te gek voor woorden echt waar. Mocht mijn verhaal nog niet helemaal duidelijk zijn dan wil ik dit ook wel mondeling toelichten

mvg, een teleurgestelde klant

Ik ben pas tevreden als de onkosten die ik heb moeten maken vergoed word.

En ik heb de boarding pas in gescand zodat jullie waarschijnlijk door het nummer wel kunnen achterhalen om welke vlucht het ging.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saniye