Klacht: Klant onvriendelijk

op 22 mei 2016 over NewYorker in de categorie Kledingwinkels

Op Woensdag 18 Mei bezocht ik het filiaal aan de Vlamingstraat in Den Haag. Op het moment dat ik wou afrekenen, stond de manager en een medewerker bij de kassa te discussiëren over een mogelijke kasverschil. De manager en de caissière kwamen er niet uit dus een derde medewerker die sluit ook aan en begint mee te discussiëren. Nog steeds sta ik bij de kassa en wordt ik niet begroet noch geholpen. Ik vond het erg vervelend en ik zei er wat van. Namelijk: “Mag ik geholpen worden ik heb nogal haast.” Waarop de manager reageerde: “Rustig aan, ik heb heel de dag de tijd.” Ik vond dit nogal een bijdehante reactie van de manager. Ik gaf aan dat zei op deze manier niet de medewerker van de maand zult worden. Waarop de manager reageerde dat het niet nodig is om medewerker van de maand te worden omdat zij de manager is.

Ik ben heel wat gewend in Den Haag maar wat ik bij de Newyorker meegemaakt heb, daar sta ik nog steeds versteld van. Hoe trots kun je op dat moment uitspreken dat je de manager bent? Wat voor houding heb jij op dat moment naar jou klanten?

De manager belde de beveiliging op en vroeg of hij naar de winkel kon komen, omdat er vervelende meisjes van 16 max 17 jaar aanwezig waren.
Dat ik dit heb moeten horen is te gek voor woorden. Ten eerste ben ik een volwassene vrouw en hoef ik mijn leeftijd hierin niet te benoemen, en ten tweede daagt zij het uit en wordt er voor mij een beveiliging opgeroepen?! Omgekeerde wereld!

Ik vindt het erg jammer dat dit gebeurt is, ik durf nu niet meer de Newyorker in.

Ik kom zeker 1 keer in de maand in de Newyorker  niet omdat ik tevreden ben over de service maar omdat ik vind dat er leuke kleding verkocht wordt. Ondanks dat ik nooit geholpen wordt, blijf ik er komen. Mijn gemiddelde bon bedragen wat ik besteed ligt tussen de €35 – €75

Met deze brief wil ik dat de manager er bewust van is dat ik de Newyorker niet meer zal betreden. Dat zij bij deze een klant minder heeft. Erg jammer!

Ik wil de manager beschrijven:

Vrouw tussen de 20 – 30 jaar
Lengte 1.50 – 1.60
Blond stijl haar
Blauwe ogen

Ik wacht graag jullie reactie tegemoet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NewYorker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NewYorker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam9903