Klacht: klachtenprocedure voor school

op 22 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen Transavia,

Wij hebben net een medewerker van Transavia aan de telefoon gehad, die vertelde ons dat we een klachtenformulier konden invullen voor antwoord. Omdat wij een opdracht hebben gekregen van school gaan wij de klachten procedure uitwerken van verschillende bedrijven. Wij doen de opleiding luchtvaartdienstverlener en willen graag weten hoe jullie klachten afhandelen en wie/hoe.

Wij horen graag van u,
Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Merel & Danique

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Versteden