Klacht: Klachten service Wijzeging gegevens niet in ontvangst genomen.

op 16 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist contact gehad met NS klanten service.
Na een wachttijd van 15 minuten eindelijk iemand aan de telefoon.
Mijn pleegdochter is verhuist naar Viet-nam zij heeft een OV kaart besteld
in 2015 bij NS. Zij heeft de adres gegevens door gegeven aan NS.
De NS heeft een faktuur gestuurd naar het nieuwe adres welke ik inmiddels betaald heb. Omdat wij op een ander adres wonen kunnen wij geen wijzigingen door geven. Hoe is het mogelijk dat iemand die de rekening betaald geen wijzigingen door kan geven.

Gewenste Oplossing:

Als mijn gegevens gewoon in ontvangst worden genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door h.leenders@online.nl