Klacht: klacht

op 30 augustus 2009 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mobiel gehandicapt, rijd met een scootmobiel, wil nog graag de
boodschappen zelf doen, maar in uw filiaal in woerden is dat bijna
onmogelijk. Van ochtend heeft een andere klant mij moeten helpen, omdat
de bochten te klein zijn en je dan klem komt te zitten de scoot mobiel
moeten op beuren zodat ik weer verder kon. Ook de paden worden te vol
gezet zodat je telkens een rek mee trekt. Daar er tegenwoordig veel
mensen zijn die gebruik moeten maken van een scootmobiel zou het handig
zijn als de grootwinkelbedrijven daar rekening mee zouden houden. Ik
hoop dat u deze klacht ter harte wil nemen en zou hier graag antwoord op
krijgen.
Mer vr. groet G.Rozeboom,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA in behandeling genomen

HEMA

Heeft op 03 september 2014 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is gedateerd en daarom afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u online contact met ons opnemen, Via HEMA.nl kunt u uw vraag achterlaten in ons reactieformulier. Ook is het mogelijk uw klacht telefonisch te bespreken met de Consumentenservice via telefoonnummer 020-3114800 (lokaal tarief). De Consumentenservice is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur bereikbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door G.Rozeboom