Klacht: klacht wordt maar niet afgehandeld

op 14 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht

Ik heb mijn rijbewijs met spoed USA laten zenden.
Alles ging mis en heb 5 klachten ingediend maar deze worden niet behandeld.
1. Het pakket werd niet opgehaald bij het juiste adres
2. Kon alleen verzonden worden als het 1 kilo was
3. Spoedzending moeten betalen, ruim 140 euro maar geen service
4. Niet opgehaald en toen pakket naar UPS kantoor laten brengen
5. Pakket kwam ook nog eens te laat in de USA

Deze klachten worden maar niet afgehandeld
Gewenste Oplossing

Gewenste Oplossing:

Heb ruim 140 euro betaald voor een spoedzending
Het rijbewijs was gewoon te laat in de USA
Graag geld terug en schade vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 17 mei 2017 om 20:24 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, dus niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht benz1956

2 maanden geleden - Nog steeds is de klacht niet opgelost. Blijkbaar werkt Ups zo Ze schrijven maar wat en dan denken ze dat het opgelost is

Alle klachten die gemeld zijn door benz1956