Klacht: Klacht voor bezorger DPD

op 14 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Hierbij een mail om aan te geven dat ik een klacht in wil dienen bij DPD.

De laatste tijd komt het regelmatig voor dat de dozen beschadigd zijn.
De dozen worden dan geplakt met plakband.
Een aantal weken geleden was er een pakket over de poort heen gegooid, terwijl ik gewoon thuis was. Toen mijn man de voordeur open deed bood de bezorger zijn excuses aan. Hij zei: ,,het is ramadan en ik ben daar niet zo lekker van”
Omdat hij hiervoor zijn excuses heeft aangeboden, heb ik het maar zo laten zitten. Al vond ik de reden voor het pakket over de poort gooien zeer apart/bijzonder!

Nu was ik vanmorgen weg en ik vroeg mij net af (wordt vaak ’s middags bezorgd) waar mijn twee pakketten blijven:
01465002837465
01465002837771
Zie ik op de site bij DPD dat ze zijn bezorgd?
Ik kom dus net tot de ontdekking dat de twee dozen weer over de poort zijn gegooid!
Nu is voor mij de maat echt VOL!! Ben hier zo boos over….
Het heeft vanmorgen volop geregend!! Alles is doordrenkt…..
Hoe ik het mogelijk dat er zo wordt omgegaan met onze spullen?!
Zie foto’s in de bijlage.

Er zijn vier doosjes van de machine reiniger beschadigd.
Hier heb ik ook een foto van gemaakt. Ik kan ze op deze manier niet verkopen.

Het maakt mij echt zo boos. Vandaar nu een officiële melding bij jullie.

Groet, Gonnelies Moens

Gewenste Oplossing:

Als de persoon waar het omgaat hierop aangesproken wordt en dat dit NOOIT meer gebeurd....!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gonnelies Moens