Klacht: Klacht ovwer naamsveranderimg en blokkeren

op 01 juli 2019 over ING in de categorie Banken

Al lange tijd ben ik bezig om mijn enof rekening over te zetten naar een rekening op mijn naam dit naar aanleiding van het overlijden van mijn vrouw. Contact gehad met de afdeling nabestaanden die dit regelt bij ING, formulieren opgestuurd en alles zou geregeld worden. Nu zijn we al een paar maanden verder en er gebeurd weinig, wel is mijn doorlopendkrediet geblokkeerd al enige weken en niemand begrijpt waarom, de dames van de chatroom niet en van de nabestaanden niet waarom dit zo is. Contact gehad met de afdeling lenen 2x zelfs mar de medewerker die dat regelt is steeds van de afdeling af en zal mij bij terugkomst bellen, maar nog steeds zonder resultaat

Ik ben tevrden als ING gewoon doet wat ik gevraagd hebt en dat is niets ongewoons volgens mij.
1e Ik wil de ING rekening op mijn naam zoals afgesproken
2e De blokkade op mijn doorlopendkrediet is onterecht en moet er van af

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Beste Henk Kool,Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vrouw. Er zal vast een hele hoop geregeld moeten worden op dit moment. Het is dan ook erg vervelend dat het overzetten van de enof rekening alleen op jouw naam nog steeds niet is gelukt.Ik heb het probleem voorgelegd bij mijn collega's van Service Desk Nabestaanden en zij gaan er met hoge prioriteit mee aan de slag.Zij hebben toegezegd dat ze morgen of woensdag contact met je op zullen nemen.Hopelijk wordt daarmee het probleem snel opgelost.Hopend je hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet,Janneke ING Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 juli 2019 om 19:54 geantwoord