Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de bezorging van mijn pakketje via GOFO. Het pakketje werd over de poort naar mijn hond gegooid, wat resulteerde in schade aan de inhoud. De bezorger komt zelfs niet uit de auto om het pakketje correct af te leveren. Ik heb GOFO gemaild en een filmpje van de situatie meegestuurd, maar ik ontvang geen reactie. Dit vind ik zeer teleurstellend.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om schadevergoeding voor de beschadigde producten.

