Klacht: klacht over de retour en negeren van contact met de klant.

op 12 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 29-05-2016 heb ik een slaapbank sofa Cinema bestelnr:8749908890 bij bol.com besteld. De volgende dag had ik hem thuis gekregen.Maar 2 dagen later was 1 van die glashouders los gegaan.(intussen is de 2e glashouder ook los gegaan) Ik had toen de klantenservice gebeld en gevraagd naar een andere glashouder of een afspraak maken voor de retour van de slaapbank.
Ik moest toen 13 dagen wachten voor een zogenaamd externe verkoper om mij te contacteren voor een oplossing.
13 dagen later heb ik een email gestuurd om te melden dat ik niet gebeld was door de externe verkoper.
Op 16-06-2016 was ik gebeld door een medewerker van de klantenservice en ik dacht dat ze met een oplossing kwam.Maar ik moest weer 3 werkdagen wachten op de externe verkoper en anders de slaapbank terug te sturen.Daar kwam natuurlijk niks uit.
Op 22-06-2016 had ik een email gekregen met de mededeling dat ze nog een keertje de externe verkoper gaat benaderen voor een ophaal afspraak. En weer niks meer van gehoord.
Op 22-06-2016 had ik weer een email gestuurd dat ik de bank helemaal niet meer wil en dat ik mijn geld terug wil krijgen.Weer geen reactie van de klantenservice of externe verkoper.
Nu zijn we 1maand verder en ze negeren mijn emails en ik krijg geen gehoor.Dat vind ik belachelijk om op deze manier met de klanten om te gaan.
Het was de eerste keer dat ik bij bol.com iets had besteld maar ook de laatste keer.Ik ga iedereen adviseren om nooit iets bij hun te bestellen.
Alles gaat goed bij een bestelling, maar als het over een retour gaat, negeren ze de klanten en ze willen geen geld terug geven.
Dat heb ik nog nooit bij geen enkele andere bedrijf waar ik dingen heb gekocht meegemaakt.
Ik hoop dat voor niemand zoiets gebeurt.Het gaat eigenlijk om een bedraag van bijna 300 euro.
Ik heb namelijk op bol.com besteld en aan hun betaald,niet aan een externe verkoper.Wat ze gaan doen en bij wie ze moeten zijn om de artikel terug te nemen is hun probleem.

Zoals dat u in de foto kunt zien de glashouder is los.
Ik wil graag de slaapbank terug sturen omdat van zo een slechte kwaliteit is en mijn geld terug krijgen.
Ik vertrouw de klantenservice niet meer en hun manier van klanten benaderen vind ik erg onvriendelijk.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:19 geantwoord

- - -- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Cristina,

Inmiddels heeft u contact gehad met mijn collega en ik ga ervan uit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door cristina t