Klacht: Klacht over artikel

[email protected] op 22 februari 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in januari 2021 een eethoek besteld bij de levering toen ik de eethoek in elkaar ging zetten kon ik maar 3 bouten in de stoel zitting doen en geen 4 contact gehad met bol. Com hun zouden dit oplossen ik zou elke keer gebeld worden voor een oplossing nog steeds nik
S gehoort ik heb wel 10x gebeld

2 weken terug kreeg ik te horen dat het bedrijf me 10% korting kon geven ben ik mee akkoord gegaan maar ik heb nog steeds die 20 euro niet gekregen dat bedrijf reageerde nergens op zeggen

Maar vind dit niet leuk van bol. Com ik bestel er best veel en voel me nu wel in de maling genomen

Dat ik een keer gebeld word vorige keer ook een klacht ingediend toen werd hij niet in behandeling genomen waarom niet al sla je me door we kunnen dit toch gewoon oplossen als mensen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]