Klacht: klacht niet opgelost

op 08 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De door DPD gemelde klachtoplossing voor klacht 681391 is onjuist. Navraag bij PostNL leert, dat het pakket niet aan DPD is uitbesteed door PostNLen ook niet door DPD is geretourneerd aan PostNL. Ook de winkelier van de parcelshop heeft nogmaals bevestigd in die periode geen pakket met mijn adres te hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

1. DPD meldt wie de afzender van het pakket was.
2. DPD verklaart waar het pakket is gebleven en waarom het bedrijf onjuiste informatie geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 februari 2018 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 februari 2018 om 15:14 geantwoord

Niet ter zake: het gaat om een ander pakketnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door jnheel