Klacht: Klacht nav granieten keukenblad wordt niet opgelost

op 01 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Onlangs kochten wij een granieten aanrechtblad bij keukenconcurrent in Arnhem. In het filiaal in Arnhem laat men alleen bladen zien die geen of amper kleurverschil / aders bevatten. Misleidend richting de klant, zo blijkt later. Bij levering van het blad bleek namelijk in het betreffende blad een ader te zitten over het gehele blad, waardoor het blad lijkt te zijn gebarsten en is er sprake van aanzienlijk kleurverschil. De bezorgservice van keukenconcurrent gaf zelf aan dat dit blad niet door de kwaliteitscontrole had mogen komen en heeft dan ook op de bon gemeld dat het blad niet voldeed aan de eisen. De reactie van keukenconcurrent is dat het natuursteen is en dat het aders kan bevatten. De leverancier geeft geen enkele opening om te komen tot een oplossing. Op de bijgevoegde foto kunt u zien dat het hier niet gaat om een geringe ader en gering kleurverschil.
ordernummer: 20322058807 op naam van van Dalen

Wanneer er een nieuw blad geleverd wordt of er compensatie plaatsvindt op een andere wijze.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

KeukenConcurrent

Heeft op 03 mei 2017 om 15:38 geantwoord

Beste meneer /mevrouw van Dalen,

Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat onze service niet aan uw verwachtingen voldoet.

Mijn collega's van de klantenservice hebben u hierover reeds gesproken. Er is aangegeven dat de 'ader' die te zien is in het werkblad inherent is aan het product en is het de natuur wat zijn werk doet in de steen. Nogmaals betreur ik de situatie ten zeerste maar helaas kan ik u hierover niet anders berichten.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 mei 2017 om 18:02 geantwoord

Jullie willen gewoon geen oplossing vinden. Elke keer, er loopt een ader door maar WAT voor een.Van boven naar beneden dwars over het blad zodat het lijkt alsof het blad door midden is gebroken. Goede reclame voor jullie iedereen vind het schandalig. Bekijk de foto,s maar. Ga wel naar de geschillencommissie.

Alle klachten die gemeld zijn door Pilgrim01