Klacht: Klacht m.b.t. bezorging

op 15 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil graag een klacht indienen m.b.t. de bezorging van mijn pakket. Op de website word aangegeven dat wanneer de levering niet lukt het pakket afgeleverd word bij een parcel shop. Dit is niet gebeurd waardoor mijn spullen, die ik voor vandaag besteld heb omdat ik ze vandaag nodig heb, te laat worden geleverd. Daarnaast is de helpdesk alles behalve behulpzaam, eerst kunnen ze al niet aangeven of er ritten direct naar parcel shops worden gemaakt en hoe laat het pakket daar dan eventueel zou zijn en daarna is er ook geen enkele mogelijkheid om het pakket eventueel eerder te laten bezorgen (bezorgen jullie dan echt alleen ’s middags?) Al met al ben ik zeer ontevreden met de service van DPD en hoop ik hier tocg nooit meer mee te maken te krijgen als ik een pakket bestel.

Tenzij het pakket vandaag (15 februari) bezorgd kan worden ben ik erg ontevreden en is er wat mij betreft geen oplossing.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

5 maanden geleden - Hallo Wendy, Bedankt voor je bericht. Ik zou graag met je mee willen kijken wat er is gebeurd. Kun je me het 14 cijferig DPD pakketnummer doorsturen (ik kan deze helaas niet terugvinden onder je adresgegevens)? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht Illudyr

5 maanden geleden - Hallo, het gaat om drie pakketten voor welke ik allemaal het zelfde pakket informatienummer (P00319430606M) heb gekregen. De individuele pakketnummers zijn 0522 8948058126 0522 8947993499 0522 8947925443 Alvast bedankt!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 februari 2018 om 13:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Illudyr