Klacht: klacht ingediend 08-05

Huisnummer 2
Postcode 6451 BV
OV-chipkaartnummer 3528010466151954
Telefoonnummer 0455254471
Mogen wij u bellen naar aanleiding van uw vraag? Ja
Bankrekeningnummer (IBAN)
Naam rekeninghouder
Onderwerp
Bericht zaterdag 7 mei de trein om 16.43 in Sittard genomen om naar station Amsterdam Bijlmer ArenA te reizen. Ik had kaarten voor UB 40 in de Heineken Hall aanvang 20.00 uur gekregen omdat ik die dag jarig was. Dik 4 uur onderweg geweest wat een service bied NS. Op de kaarten staat vermeld kom met het openbaar vervoer!!!!!!!!!!!! Door werkzaamheden aan het spoor kwamen we daar pas om 21.00 uur aan. De terug reis verliep nog moeilijker de treinen richting Utrecht vielen uit er was ook geen medewerker op het perron aanwezig. We hebben de bus chauffeur aangesproken en deze verklaarde dat we dan veel te laat in Utrecht aankwamen. Hebben toen de sprinter richting Rotterdam genomen daar aangekomen ging een trein richting Eindhoven om 1.15 op een gegeven moment riepen ze om dat deze niet tot Eindhoven ging. We hebben met het thuis front contact gehad en deze zijn ons in Rotterdam opkomen halen. Nog bedankt NS de helft van het concert gemist en ook nog de benzine voor de auto kunnen betalen dat was een geweldig verjaardag’s cadeau.

Ik ben pas tevreden als ik een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 13:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door gzvoamh