Klacht: klacht 19 juni met de trein naar zandvoort ging niet door

op 20 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op de heenweg vanuit Nijverdal naar Harde moesten we meer dan een half uur wachten dit door een persoonsongeval werd er gemeld,
dus na een half uur weer naar zwolle terug gegaan met de trein. en vanuit hier kijken of we nog een treinrit naar zandvoort maken konden. dit was door werkzaamheden ook niet mogelijk.
vandaar deze mail naar jullie toe.
we hebben 4 kaarten gehaald 2 railrunners en 2 volwassen dagkaarten.

Gewenste Oplossing:

als we onze gemaakte kosten van de treinkaarten terug kunnen krijgen zodat we opnieuw een dagje weg kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 juli 2016 om 14:26 geantwoord

Ik heb geen taxi kaartjes gekocht maar onze treinkaartjes zijn wel ge ruikt maar niet op de manier wat onze plannen waren.
Dus kosten van 2 volwassen en 2 maal railrunner hadden we graag willen ontvangen.
We hebben juist veel gereisd met de trein vanwege de ophoud van het persoon's ongeval en vanwege dat de trein niet naar (het strand ging)
En wij hierdoor van trein naar trein zijn overgestapt.

Met vriendelijke groet

Leonie

Alle klachten die gemeld zijn door leonie papilaja-duchatteau