Klacht: klacht 19 juni met de trein naar zandvoort ging niet door

op 20 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

op de heenweg vanuit Nijverdal naar Harde moesten we meer dan een half uur wachten dit door een persoonsongeval werd er gemeld,
dus na een half uur weer naar zwolle terug gegaan met de trein. en vanuit hier kijken of we nog een treinrit naar zandvoort maken konden. dit was door werkzaamheden ook niet mogelijk.
vandaar deze mail naar jullie toe.
we hebben 4 kaarten gehaald 2 railrunners en 2 volwassen dagkaarten.

als we onze gemaakte kosten van de treinkaarten terug kunnen krijgen zodat we opnieuw een dagje weg kunnen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 10:37 geantwoord

Heeft op 05 juli 2016 om 14:26 geantwoord

Ik heb geen taxi kaartjes gekocht maar onze treinkaartjes zijn wel ge ruikt maar niet op de manier wat onze plannen waren.
Dus kosten van 2 volwassen en 2 maal railrunner hadden we graag willen ontvangen.
We hebben juist veel gereisd met de trein vanwege de ophoud van het persoon's ongeval en vanwege dat de trein niet naar (het strand ging)
En wij hierdoor van trein naar trein zijn overgestapt.

Met vriendelijke groet

Leonie

Alle klachten die gemeld zijn door leonie papilaja-duchatteau