Klacht: keuken verkocht onder valse voorwaarden

op 27 mei 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb contact gehad met de keukenconcurrent om eventueel een keuken te kopen daar. Na een aantal afspraken en telefoontjes heb ik de financieringsvoorbehoud verlengd ivm een nog geen goedkeuring van mijn hypotheek. Dat was geen probleem. 15 januari 2016 is mijn man nog terug geweest om de blijvende offerte aan te passen. En daar een uitdraai van te vragen. Nu hebben ze ons een koopcontract laten onder tekenen en vervolgens ingediend. Waar wij dus niks van afweten. Nu moeten we dus 30% van het bedrag betalen ivm annuleringskosten… In deze tussen tijd hebben we de keuken ook geannuleerd telefonisch… Met alle eerlijkheid ben ik er vanuit gegaan dat dit zo goed was… Officieel moet je nog een brief laten komen van de afwijzing van de hypotheek. De keukenconcurrent achte dat niet nodig… En ook de stempel hoefde verder niet op de nieuwe papieren…
We zijn een beginnend jong stel pas geregistreerd partnerschap en kers verse eigenaren van ons nieuwe appartementje. Ik baal echt heel erg hoop dat er een passende oplossing kom

Renee Olijve

Als ik menselijk behandeld word.
En er een passende oplossing komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Olijve, Wat een ontzettend vervelende situatie, excuses hiervoor. Ik laat maandag mijn collega van onze afdeling annuleringen met u contact opnemen. Wellicht kan er met u een oplossing besproken worden. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 07 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Beste mevrouw Olijve,

Ik heb van mijn collega begrepen dat er een schikking is bereikt. Ik ga deze klacht dan ook labelen als zijnde 'opgelost'. Voor overige vragen mag u altijd contact met mijn collega van juridische zaken opnemen, zij neemt uw dossier verder in behandeling.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Renee Olijve