Klacht: Keuken opstelling verkeerd geleverd.

op 07 juni 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Geachte heer, mevrouw

5 Januari 2019 heb ik bij de Keuken concurrent een keuken op maat besteld. Bij het doorgegeven van me bestelling heb ik een plattegrond van mijn keuken laten zien. Medewerker heeft daar een schets van gemaakt.
28 Mei was het eindelijk zo ver en heb ik de keuken in ontvangst genomen.
Toen de keuken geplaatst moest worden kwam de monteur erachter dat de keuken met een verkeerde opstelling is geleverd. Bij het inzien van de schets bleek dat de medewerker van de keuken concurrent de schets in spiegelbeeld heeft getekend.
Tot mijn schrik ben ik meteen naar de keuken concurrent gereden voor verhaal. Echter hebben ze mij weg gestuurd met de mededeling dat het mijn eigen fout is, dat ik de schets had moeten controleren alvorens te tekenen. Daar ben ik het niet mee eens, ik heb daar geen verstand van het is de fout van de medewerker hij is de professionel in z’n vak.
Nou willen ze mijn keuken niet corrigeren zodat de keuken in me huis past. Helaas kan het niet met de opgeleverde keuken, de keuken opstelling moet veranderd worden.

Graag zou ik u advies willen wat ik hiermee kan.
Ik zit met me handen in het haar op dit moment.

Hoop zsm van u te horen

Mvg, A.Aktas

Als dit opgelost wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneermevrouw Kizil,Zoals ik kan zien heeft u hier reeds contact over gehad met onze afdeling klantenservice. Ik ga uw bericht nogmaals aan hen doorgeven zodat we dit intern kunnen bespreken. We nemen uiteraard zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Kizil

1 jaar geleden - Ik heb nog steeds niets vernomen van keukenconcurrent. Inmiddels zijn we 1 week verder. Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd.Ik heb mijn na bestelling geannuleerd maar nog steeds geen antwoord gehad van jullie ( ordernummer 20308057140) . Ik hoop snel van jullie te horen.Mvg, A Kizil Aktas

Reactie van de melder van de klacht Kizil

1 jaar geleden - Hierbij wil ik doorgeven dat ik jammer genoeg nog steeds op antwoord wacht van jullie.

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneermevrouw Kizil,Ik heb vandaag contact gehad met de regio manager, hij neemt persoonlijk contact met u op. Dit zal vandaag of morgen gebeuren.Met vriendelijke groet,Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Kizil

1 jaar geleden - Beste medewerkers,Ik zou gisteren door regio manager gebeld worden,maar helaas is dat niet gebeurd. Van het hoofdkantoor heb ik vernomen dat het filiaal de klacht z.s.m.moet oplossen. Wanneer jullie niet spoedig met een goede oplossing komen ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.Mvg, Kizil

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 09 juli 2019 om 15:33 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Kizil,

Inmiddels heb ik begrepen dat er over uw klacht contact met u is opgenomen. Er is een afspraak gemaakt voor het inmeten van de achterwanden. Daarnaast wordt uw hoekonderkast binnenkort ook vervangen voor een nieuwe. Fijn om te kunnen vernemen dat dit voor u opgepakt is.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Kizil