Klacht: Keuken niet correct opgemeten waardoor hij uitsteekt

op 04 september 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Keuken niet correct opgemeten waardoor hij stukje uitsteekt, koelkast maakte geluid, gerepareerd en vervolgens erachter gekomen dat ie nog steeds er scheef in hangt. Nu willen ze de keuken niet corrigeren zodat ie passend is. Deuk in de afzuikkap boven

Mbt het uitsteken: Als de keuken wordt gecorrigeerd zodat ie passend is of tenminste dat er een vergoeding tegenover staat voor het niet corrigeren. Mbt afzuikkap: Dat er een nieuw bovenstel van de afzuigkap komt zonder deuk.
Mbt koelkastdeur: Dat de koelkastdeur correct wordt gerepareerd zodat ie nergens knelt en recht hangt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Clijsen, Erg vervelend om te lezen dat alles de keuken niet naar tevredenheid geplaatst is. Ik heb uw klacht opgepakt en u hoort zo snel mogelijk van ons. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Clijsen, Ik heb begrepen dat er met u een afspraak gepland is voor een beoordelingsbezoek waarna er verder gekeken zal worden naar de oplossing van uw klacht. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 20 september 2017 om 09:39 geantwoord

Beste meneer Clijsen,

Na het beoordelingsbezoek is met u gesproken over de oplossing van uw klachten. De benodigde onderdelen staan in bestelling en u wordt gebeld voor het maken van een afspraak om de openstaande service op te lossen.

Mocht u nog vragen hebben, laat u ons dat dan svp weten.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door nclijsen@live.com