Klacht: Keuken niet aangesloten

op 05 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb een keuken gekocht bij keuken concurrent. tijdens het verkoopgesprek en ontwerpgesprek heb ik de tekening en het ontwerp incl. tekening van de leidingen van de oude keuken laten zien. Onze wens was wij willen niets veranderen aan de leiding en de perilex het moet passen.

Volgens de verkopers was er niets moeilijk aan het is allemaal mogelijk in zijn tekening heeft hij dat zo getekend wat wenselijk is, maar het was/is geen probleem de perilex kabel kan verlengt worden en dan kan alles blijven waar het nu is hij heeft zelf een oplossing getekend waarvoor wij extra voor hebben moeten betalen zodat de perilex mooi werd weggewerkt. wij zijn 4 keer voor gesprek geweest alles was toen prima. Daarna is iemand van keukenconcurrent komen meten en alles was prima de dag van levering (donderdag 29 juni 2017) hebben de transportmedewerkers alles gecontroleerd of alles volgens afspraak (qua leiding, afvoer en electra) in orde was dat was zo en hebben ook getekend voor akkoord.

de volgende dag (30 juni 2017) is één monteur geweest die alleen de keuken in elkaar gaat zetten maar niets gaat aansluiten wij vonden dat zeer vreemd, omdat bij onze vorige twee keukens juist eerst alle aansluitingen werd gecontroleerd en voorbereid en dan pas de keuken werd gemonteerd, maar volgens de monteur is dat gewoonlijk en er is genoeg ruimte voor de loodgieter om alles aan te sluiten.

9 uur later kwam de loodgieter en die keek heel vluchtig en zij heel bot “nee dit ga ik niet doen hier word ik niet voor betaalt” en is vertrokken, hij kon zijn werk niet doen, omdat de keuken in de weg staat.

Vandaag de dag (5 juli 2017)ben ik nog steeds niet geholpen de keuken is niet aangesloten en bij keukenconcurrenten wijst iedereen naar elkaar en soms hebben ze het lef om zelfs ons de schuld te geven. De klantenservice belt niet terug ze laten je gewoon zitten inmiddels zijn wij gedongen om of buiten te eten of te bestellen met alle kosten die erbij komen kijken laat staan alle verhuisdozen met servies die in de kamer staan.

Ik ben tevreden als mijn keuken zo snel mogelijk wordt aangesloten en ik verwacht ook een schade vergoeding van de hoge kosten die ik moet maken, omdat ik niet thuis kan koken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer Boujilali, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over KeukenConcurrent. Om te kijken wat we voor u kunnen doen gaan we u bericht doorsturen naar onze afdeling klantenservice.Zij nemen hier zo snel mogelijk contact over met u op. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 06 juli 2017 om 15:26 geantwoord

Beste meneer Boujilali,

Wij hebben inmiddels begrepen dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een afspraak gepland is om uw keuken alsnog aan te sluiten.

Mocht u daarna nog vragen aan ons hebben dan kunt u die uiteraard via internet aan ons melden of contact opnemen met onze klantenservice.

Robin - Webcare KeukenConcurrent.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasnau