Klacht: slechte kwaliteit materialen en geen service

citroen C5 exclusief op 03 maart 2025 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo allemaal ik wil mijn nare ervaringen met Keukenkampen met uw delen.
Toen ik de keuken kocht zei ik tegen verkoopster ik wil geen folie bekleden deuren en lades. Want dat komt los.
De verkoopster nee meneer dat is verleden tijd, de huidige keukens met folie hebben dit probleem niet.
Jammer dat ik geen foto kan plaatsen maar dan denk dat menig klanten hiervan schrikken. En als de service nou zou zijn dan zou ik zeggen oke ze komen met een redelijke oplossing ook dat niet. Dus mijn gevoel zegt een incompetente verkoopster die maar wat zegt. Dankjewel keukenkampioen
Bedankt voor Uw reactie, echter is de policy bij keukenkampioen aankoop betaald geen service meer, wel als je weer een nieuwe koopt.
Beste heeft u de regel niet gelezen,geen service als de keuken is afgerekend.

Gewenste Oplossing:

de materialen die defect zijn kostenloos vervangen en dan monteer ik ze zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 weken geleden - Beste heer, Zoals vandaag ook op uw andere review en een aantal jaren geleden, hebben wij uw ordergegevens opgevraagd maar helaas hebben wij deze nog niet ontvangen. Indien u in de gelegeheid bent kunt u de juiste gegevens alsnog aan deze review toevoegen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Thea Vermeer - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door citroen C5 exclusief