Klacht: RVS band aanrechtblad laat los

PatrickN op 17 december 2012 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medio 2008 hebben wij een keuken door Keuken Kapmpien laten plaatsen. Vorig jaar begon de naden tussen de RVS band en het aanrechtblad te wijken.
Met als gevolg dat nu op bepaalde delen kieren van 1-2 mm. zichtbaar zijn. Daarnaast zijn de hoeken messcherp geworden.

Klacht + foto’s naar Keuken Kampioen gemaild en vandaag per telefoon te horen gekregen dat de garantietermijn van 2 jaar afgelopen is. Ik moet een heel nieuw aanrechtblad kopen!

Op basis van het product aanrechtblad + de gemiddelde levensduur, mag je toch verwachten dat het niet normaal is dat de randen gaan wijken. Temeer wij eerder (eenzelfde) aanrechtblad via de Keuken Kampioen hebben laten installeren en na 5 jaar zat de RVS band nog steeds vast aan de rand van het aanrechtblad.

Kortom, het aanrechtblad moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. Dit is nu niet het geval. Ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd, de aanschafprijs en de eerdere ervaring.

Gewenste Oplossing:

Mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product en ik zou de RVS band gerepareerd willen zien voordat het helemaal los laat, dan wel iemand zich snijdt aan de hoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 20 december 2012 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er wordt afspraak gemaakt om ter plaatse te bekijken wat en hoe op te lossen.
nav dit bezoek wordt oplossing geboden
Hoewel nog geen concrete oplossing, vertrouwen wij erop dat er nav dit bezoek in goed overleg een goede oplossing komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Keuken Kampioen beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Let op: Keuken Kampioen heeft zelf de klacht op opgelost gezet! Men kan pas op 23 januari de klacht komen bekijken. Hopelijk komen we er dan wel uit!

Bericht van Keuken Kampioen

12 jaren geleden - Blad is bekeken door Keuken Kampioen maar schade valt buiten garantie Klant is aanbod gedaan om op te lossen, nog geen afspraak gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door