Klacht: Onbetrouwbaar en onbereikbaar

Kijk uit voor Mandemakers op 13 juli 2021 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 u voor de keuken geleverd wordt ontvangen we een mail dat er 2 apparaten niet geleverd kunnen worden. Voor 1 wordt een alternatief aangeboden voor de ander niet. Via mail en telefoon is men onbereikbaar en wordt er niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als de keuken geplaatst wordt zoals afgesproken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Uiteraard proberen we dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor u en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Kijk uit voor Mandemakers

3 jaren geleden - Beste Inge, De Keukenkampioen is een zeer onbetrouwbare keukenzaak. De communicatie is zeer slecht. Wij ontvingen 24u voordat de keuken geleverd zou worden een e-mail dat er 2 apparaten niet geleverd konden worden. Bij 1 kregen we een alternatief (kwalitatief minder) en bij de ander werd gezegd dat hij pas later geproduceerd kon worden. Op de reactie werd niet gereageerd. De vrachtwagen stond voor de deur en de mededeling was dat er betaald moest worden anders werd alles mee terug genomen. Wij uitgelegd dat we informatie en communicatie missen en dat we pas willen betalen als duidelijk is wat er nu wel en niet geleverd kan worden. Ook vroegen wij naar een oplossing totdat de apparaten geleverd konden worden. De mededeling was dat de chauffeur weer weg zou gaan en dat wij later nog wel gebeld zouden worden. En ja hoor we werden gebeld. De keuken zou in week 29 geplaatst worden en de eerstvolgende mogelijkheid is nu pas week 36, ja sorry had u maar moeten betalen dan hadden we de keuken kunnen leveren en plaatsen en eventueel naar een oplossing kunnen kijken voor de ontbrekende apparaten. (HOE IS DIT MOGELIJK?) Er is pas communicatie nadat we de situatie niet accepteren en niet onder druk akkoord willen gaan met een alternatief. Met een aantal jonge kinderen is geen keuken, niet echt een optie. Ja sorry meneer wij kunnen niks doen wij zitten vol , na week 36 kunnen we u weer inplannen. Klantenservice is niet bereikbaar via telefoon. U kan een bericht sturen via onze website of een e-mail. Waarom is er niemand die naar onze situatie kan of wil kijken? Sorry zo werken wij niet. Week 36 is week 36 en eerder kunnen wij niks voor u betekenen. Als u wil annuleren dan moet u de winkel benaderen en daar zitten kosten aan verbonden. Maar mevrouw hoe kon het dan dat er niemand is die ons kan helpen of service kan verlenen? Dat weet ik ook niet, dus helaas...... Wat een vervelende situatie waarbij er geen mensen te bereiken zijn die kunnen helpen en naar oplossingen kunnen zoeken. Bij dit bedrijf staan klanten en service niet Centraal. Dus kijk aub uit voordat u hier een keuken koopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 14 juli 2021 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

In de tussentijd hebben we u gesproken over het bovenstaande bericht en hebben we de leverweek van uw keuken kunnen vervroegen naar week 32. Hierbij zal ook al uw apparatuur geleverd en gemonteerd worden. Per email hebben we u hierover ook een bevestiging gestuurd.
Erg fijn dat we het op deze manier voor u kunnen oplossen zodat u binnenkort van uw keuken kunt gaan genieten. Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Twan Kok - Keuken Kampioen

Kijk uit voor Mandemakers

Heeft op 14 juli 2021 om 12:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Twan,

Wij hadden graag een echte oplossing ontvangen want nu moeten we alsnog een periode zonder keuken leven als jong gezin. De leverdatum stond op 11-07-2021 en de plaatsingsdatum op 12-07-2021 (begin week 29). De keuken is gekocht op 23-04-2021. Dus vervroegen naar eind week 32 is een stap in de goede richting maar (alsnog 3 tot 4 weken later) , we hadden liever gezien dat u op korte termijn de keuken zou kunnen installeren. Daarnaast hadden wij veel liever tijdig (en niet 24 u van te voren en onder druk zoals jullie dat hebben gedaan) gewoon telefonisch overleg gehad met u over de niet te kunnen leveren apparatuur en dat we dan samen naar een oplossing hadden gekeken zodat dat de keuken alsnog geplaatst zou kunnen worden. Nu hebben we dagen in de stress moeten zitten omdat er geen telefonisch contact mogelijk is met de klantenservice. Je kan de klantenservice alleen per mail bereiken. (waar we uiteindelijk ook geen reactie op kregen). De enige die te bereiken is , is iemand van de planning. Daarnaast krijgen we niet het gevoel dat we als klant en jong gezin serieus genomen werden, we hebben meermaals aangegeven niet zonder een keuken te kunnen leven. Bij de aanschaf van een keuken twv €17.000 hadden we toch minimaal telefonisch contact met een klantenservice verwacht en gehoopt iemand telefonisch te kunnen spreken die de situatie voor ons zou kunnen oplossen. Nu moeten we dus dagelijks met onze 4 kinderen op zoek naar een plek waar we kunnen koken en eten tot de keuken is geleverd. Dus echt opgelost heeft u het niet….U heeft het pas echt opgelost als u alsnog op korte termijn de keuken komt installeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Kijk uit voor Mandemakers