Klacht: Niet compleet

Zehraaa op 30 oktober 2023 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je zou 12 duizend euro betalen voor je keuken alsnog is je keuken niet compleet antw daar op is u bent niet de enigste klant??? Je keuken wordt niet goed gekitt

Ik wordt door de klantenservice ontfatsoenlijk behandeld en ze hangen zo maar op…

Eerste keer en nooit meerrrr heb zo spijt…!

Gewenste Oplossing:

Ze gaan excusses aanbieden ik wil korting op mijn keuken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 31 oktober 2023 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Naar aanleiding van uw bovenstaande klacht hebben we deze opgepakt en hierover vanuit onze klantenservice vanochtend contact met u opgenomen. Hierbij is ook het eerdere telefonische gesprek besproken en uitgesproken, spijtig dat u dit gesprek als niet netjes heeft ervaren. In het contact vanochtend zijn te punten op uw opleverbon doorgenomen en is aangegeven dat we voor u de benodigde artikelen gaan bestellen. Helaas zit er op deze bestelling een levertijd van aantal weken. Zodra deze bekend is bij ons nemen we weer contact met u op om een bezoekafspraak in te plannen.

Met vriendelijke groet,

Twan Kok - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Zehraaa