Klacht: Levering niet volgens afspraak

Sirena op 22 september 2020 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in januari een offerte laten maken voor het vernieuwen van een deel van de keuken, al onze wensen besproken en het zou allemaal mogelijk zijn daarbij niet wetende dat wij meteen vast zouden zitten aan de koop. Alles moest nog ingemeten worden, dit is gebeurd en toen kregen we te horen dat het niet mogelijk was dat te leveren waar we om gevraagd hadden. Toen zeiden we al dan zien we ervan af, maar nee daar wilden ze niet van horen ze gingen een oplossing zoeken. Uiteindelijk zijn ze met een oplossing gekomen, maar ons gevoel was er niet goed bij, alleen we konden er niet meer van af, omdat we al een handtekening op de offerte hadden gezet.
Na ons overtuigd te hebben dat het allemaal goed zou komen toch akkoord gegaan.
Eindelijk werd het geleverd woensdag 16 september zou het geleverd worden en geplaatst tussen 10.00 en 14.00 uur. ’s Morgens worden we ons bed uit gebeld de monteurs over een half uur komen we de spullen leveren. Wij vraagtekens wat nou leveren jullie komen het ook monteren. Goed ze stonden voor de deur en kwamen dus inderdaad alleen de spullen leveren, moesten eerst naar een andere klant, en daarna zouden ze bij ons komen. Rond half één stond er een andere monteur voor de deur, die aangaf dat de andere twee niet zouden komen en dat hij het alleen moest doen. Waar we al onze vraagtekens bij hadden. Hij bekeek wat er stond en toen kwam de vraag wat is nu eigenlijk de bedoeling. Mijn mond viel open, en ik had echt zoiets van wie komt er hier de boel monteren, en wie is de kenner. Ik heb er geen antwoord op gegeven. Toen was het maar dit ga ik niet redden in één dag. wat nou dit ga je niet redden in één dag daar zorg je maar voor. Hij ging bellen voor hulp. Dit heeft minstens meer dan een half uur geduurd. Toen eindelijk de werkzaamheden begonnen, het aanrechtblad op zijn plek leggen, bleek deze 1 1/2 cm tekort te zijn. Het werk kon dus niet afgemaakt worden, want er moest een nieuw aanrechtblad besteld worden. Ze zijn de hele middag geweest en hebben geen zak uitgevoerd, mede ook omdat er niets gedaan kon worden. Ze garandeerde ons dat er de week erop een nieuw aanrechtblad zou worden geleverd. Alleen ik moest wel een verlofdag gaan regelen. Dit meteen de volgende dag gedaan, en gebeld en aangegeven wanneer het geleverd kon worden. Toen werd er gezegd door een Michiel maar we weten nog niet of het aanrechtblad er dan wel is. Ik heb aangegeven dat de monteur contact had gehad met Italië en dat er verzekerd was dat het er zou zijn. Duidelijk aangegeven welke dag ze weer konden komen, dus op een vrijdag 25 september hij zou dit doorgeven bij de planning en ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd ik kreeg een mail dat de monteurs woensdag 23 september zouden komen. Ik heb meteen weer gebeld en aangegeven dat ik al had doorgegeven dat het alleen op een vrijdag 25 september kon, dit zou worden doorgegeven. Na het weekend maandag meteen weer gebeld, Michiel weer aan de lijn gehad en hij ging met planning bellen, verzekerde mij dat het vrijdag 25 september zou worden en dat het vast stond, hij zou er bovenop blijven zitten, ook wat de tijd aanging zodat de keuken ook daadwerkelijk in één dag af zou zijn. NU dinsdag 22 september krijg ik een mail waarin staat dat ze woensdag 23 september komen tussen 10.00 en 14.00 uur. IK weer gebeld Michiel wilde blijkbaar niet meer aan de telefoon komen en ook niet terug bellen. Ik voor de zoveelste keer weer gebeld, eindelijk kreeg ik hem aan de telefoon. Ik zeg je zou er toch bovenop zitten hoe is het dan mogelijk dat de afleverdatum nog steeds op woensdag staat en niet op vrijdag. Je weet dondersgoed dat ik moet werken en er niemand aanwezig is. Blijkbaar doe je niet wat je zegt en beloofd hebt. Hij zei het kan alleen dan dus ik zeg wat er ook gebeurd gebeurd er maar er is niemand op woensdag en de toezegging die jij hebt gedaan was vrijdag dus zorg er nu voor dat het rond komt. Hij ging zogenaamd weer bellen, wat hij niet heeft gedaan, want ik kreeg iemand anders aan de lijn ene Duncan, maar ik ben niet helemaal gek want hij had ook de telefoon op genomen. Ik sprak dus met niemand van de planning maar met gewoon nog iemand van de klantenservice. Denken jullie nu echt bij de Keukenkampioen dat ik gek ben en dom?????? Ik word gigantisch in de maling genomen en jullie komen totaal jullie beloftes en afspraken niet na. Bovendien werkt er dan ook nog een Michiel die alles geregeld zou hebben en blijkbaar zijn werk ook niet heeft gedaan en niet is nagekomen wat hij heeft gezegd. Ik ben woedend, en eis dat de keuken vrijdag geleverd gaat worden het kost mij een kostbare vrije dag welke ik met moeite heb gekregen, het kost mij energie en ergenis rondom. Wat zijn jullie voor bedrijf dat je zo met je klanten omgaat? Het is gewoonweg een schande

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als vrijdag 25 september, ik eindelijk dat krijg waar ik voor heb betaald. Ik een vergoeding van jullie kant ontvang. Ik niet wordt belazerd met het idee acht dat weet ze toch niet. Ik ben nog redelijk netjes gebleven maar die redelijkheid is nu weg. ZORG DAT HET OPGELOST WORDT EN HOU MIJ NIET AAN HET LIJNTJE. Die 4750,00 had ik nooit moeten over maken, had ook niet gemogen want je betaald in feite pas wanneer iets helemaal klaar is en naar tevredenheid. Die is ver te zoeken. Wanneer het niet snel opgelost wordt, dan ga ik andere stappen nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw Valstar, Graag gaan we intern kijken wat we voor u kunnen betekenen. We komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thea Vermeer - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Sirena

2 jaren geleden - Nou ik ben zeer benieuwd de afspraak zou plaats vinden op aanstaande vrijdag 25 september, maar volgens die Michiel en Duncan is dat plots niet meer mogelijk, terwijl Michiel het geregeld zou hebben afgelopen maandag hij zou er bovenop gezeten hebben nou blijkbaar niet. Daarbij heb ik het de dag nadat alles fout ging ook al aangegeven. Ga ook niet zeggen dat ik doorverbonden wordt met de planning, want die Duncan was ook gewoon van de klantenservice. Ik ben niet dom en niet gek, maar wordt wel gedacht.

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw Valstar, Het is ook absoluut niet onze bedoeling om u dat gevoel te geven! Mede daarom heeft de teamleider van onze klantenservice gisteren telefonisch contact met u opgenomen. Hij is voor u bij onze planningsafdeling langs gegaan om de mogelijkheden voor de bezoekafspraak persoonlijk te bespreken. Zoals met u besproken kunnen we de afspraak helaas echt niet plannen op 25 september en hebben we met u af kunnen spreken om volgende week vrijdag bij u langs te komen. Het spijt ons dat u eerder het idee heeft gekregen dat de afspraak op 25 september gepland zou kunnen worden. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Sirena

2 jaren geleden - Ach joh wat jullie betreft maakt het jullie allemaal geen rotte moer uit. Vanmorgen stond er een monteur voor de deur voor Jan Joker had duidelijk aangegeven dat ik aan het werk ben en dat woensdag absoluut niet mogelijk was. Maar ja stuur hem toch maar, ik heb die monteur gesproken en hij kwam alleen maar afleveren niet eens monteren terwijl als ik wel vrij was geweest dat wel de bedoeling was. FOUT NA FOUT NA FOUT. Wat heb ik een enorme spijt dat ik zaken heb gedaan met de Keukenkampioen werkelijk niet te geloven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 29 oktober 2020 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Valstar,

Ik heb vernomen dat uw keuken geheel naar wens is, fijn om te horen dat de problemen zijn verholpen. Mocht u onverhoopt nog vragen hebben kunt u natuurlijk contact opnemen met onze afdeling klantenservice, wij zijn u graag van dienst.

Met vriendelijke groet,

Inge Maas - Keuken Kampioen

Sirena

Heeft op 29 oktober 2020 om 11:59 geantwoord

Ik weet niet hoe u aan het idee komt dat alles is opgelost maar dit is zeker niet de waarheid. Problemen zijn er nog steeds en niet opgelost. Er is vandaag een monteur van Topline geweest die het probleem met het aanrechtblad niet kan oplossen. Hij heeft het geprobeerd maar gaat niet lukken. De heer Hans Bols heeft zeker aangegeven dat alles nu in orde was? Wij kunnen je vertellen dit is zeker niet waar. Hij wilde ons slechte ervaringen afkopen met 100 euro, maar zo werkt het niet. Proberen jullie op deze manier een goede review te krijgen, helaas dat gaat niet meer lukken.

Bericht van Keuken Kampioen

2 jaren geleden - Beste mevrouw Valstar, Excuus voor de verkeerde informatie. Ik ga hier uiteraard direct voor u achteraan. We komen zo snel mogelijk bij u hierop terug. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Sirena