Klacht: Kookplaat

Ans Schmitz op 12 april 2024 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in november 2023 een keuken gekocht bij Keukenkampioen Son. Deze is in november geplaatst. Vanaf het begin vertoonde de kookplaat van Whirlpool vreemde vlekken, ingesleten krassen leken het, die er niet uit te krijgen waren. We hebben dit meteen gemeld. Er is een man van Whirlpool langs geweest, die heeft 3 kwartier staan poetsen en boenen maar de vlekken waren niet weg te krijgen. Dit lag aan het feit dat er geen coating op de kookplaat zat wist hij te vertellen. Weer contact gelegd met de KK. We konden, na veel discussie een andere kookplaat uit komen zoeken. We zijn weer naar de KK in Son gegaan en wilden eigenlijk een kookplaat van Whirlpool in een iets andere uitvoering. Toen werden we gebeld met de mededeling dat dat misschien niet zo slim was omdat we misschien dezelfde problemen konden krijgen. We kregen een mail met daarin 5 andere kookplaten waaruit we konden kiezen. We hebben er een uitgezocht en dit doorgegeven. Toen kregen we een mail met daarin de mededeling dat ze de gekozen kookplaat voor € 400,– euro konden aanbieden. de winkelprijs was € 529,–. Eind van het verhaal: KK levert ons een kookplaat die niet voldoet aan de eisen en zeggen nu: Eigen schuld, dikke bult. Jullie mogen een nieuwe kookplaat uit komen zoeken maar dat kost jullie nog een keer € 400,–.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe kookplaat met eventueel bijbetaling als deze kookplaat duurder zou zijn als de huidige.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 april 2024 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevouw Schmitz Broeren,

Heel spijtig dat u deze ervaringen heeft met uw kookplaat. Over deze ervaringen hebben we u vanuit onze klantenservice een aantal maal gesproken en toegelicht welke mogelijkheden we hebben om het voor u op te lossen. Helaas kunnen we u niet anders berichten dan dat we hierin bij ons standpunt blijven.

Met vriendelijke groet,

Twan Kok - Keuken Kampioen

Ans Schmitz

Heeft op 22 april 2024 om 15:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen oplossing. Ik vind het te gek voor woorden dat zo een bedrijf zo met hun klanten omgaat. Maar ja, zij hebben de centen binnen en verder zal het ze een worst wezen. HEEL SLECHT. Ik zit nu met een mooie keuken met een afgrijselijke kookplaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Schmitz