Mijn Klacht:
Wij hebben in november 2023 een keuken gekocht bij Keukenkampioen Son. Deze is in november geplaatst. Vanaf het begin vertoonde de kookplaat van Whirlpool vreemde vlekken, ingesleten krassen leken het, die er niet uit te krijgen waren. We hebben dit meteen gemeld. Er is een man van Whirlpool langs geweest, die heeft 3 kwartier staan poetsen en boenen maar de vlekken waren niet weg te krijgen. Dit lag aan het feit dat er geen coating op de kookplaat zat wist hij te vertellen. Weer contact gelegd met de KK. We konden, na veel discussie een andere kookplaat uit komen zoeken. We zijn weer naar de KK in Son gegaan en wilden eigenlijk een kookplaat van Whirlpool in een iets andere uitvoering. Toen werden we gebeld met de mededeling dat dat misschien niet zo slim was omdat we misschien dezelfde problemen konden krijgen. We kregen een mail met daarin 5 andere kookplaten waaruit we konden kiezen. We hebben er een uitgezocht en dit doorgegeven. Toen kregen we een mail met daarin de mededeling dat ze de gekozen kookplaat voor € 400,– euro konden aanbieden. de winkelprijs was € 529,–. Eind van het verhaal: KK levert ons een kookplaat die niet voldoet aan de eisen en zeggen nu: Eigen schuld, dikke bult. Jullie mogen een nieuwe kookplaat uit komen zoeken maar dat kost jullie nog een keer € 400,–.
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe kookplaat met eventueel bijbetaling als deze kookplaat duurder zou zijn als de huidige.
