Mijn Klacht:
met te bouwtekening naar de keuken kampioen om een keuken uit te zoeken.
ze hadden een leuke actie met hoge kortingen en gratis montage.
aangegeven budget was 7500,- nadat de keuken uitgezocht was bleek dat we daar over heen kwamen en hebben toen gezegd dat dit niet kon, de verkoper met zijn leidinggevende over leggen en op z’n laatst konden ze het doen voor 7700,- maar ik zou dan een showmodel afwasmachine krijgen en die moest ik dan wel direct betalen per pin.
op de koopovereen komst staat de hele keuken inclusief apparatuur nu had ik voor die afwas machine al 300,- betaald.
dus wij verwachten een rekening van 7400,=
dat viel tegen gewoon 7700,- ja dat had ik kunnen weten de hadden er imers een sterretje bijgezet (overigens niet op onze koopovereenkomst)en dat betekende dat de afwasmachiene er uitgehaald was(stond ook niet inde kleine letters of zo.
toen wij aangaven niet accoord te gaan met de factuur deden ze heel moeilijk als wij niet betaalde zouden ze niet laden en dat koste ons dan nog 250,= extra.
uiteindelijk zijn ze toch accoord gegaan.prima zelfs met excuses.
maar dit was niet het enige wat er mis ging bij de keuken kampioen in ede.
onze keuken werd ingemeten en ongeveer 3 weken later kregen we bricht onze keuken paste niet hij kwam voor het raam.
hoe kon dat nu ik was immers met tekening naar de winkel geweest.
ze konden het blad wel lager maken en anders konden ze het met extra materiaal wel aftimmeren maar die kosten waren wel voor ons!
met de aannemer overlegd we konden ook het raan nog hoger plaatsten maar ook daar kwamen kosten bij kijken.
toen we bij de keuken kampioen vroegen wie er voor de kosten op draaide zeiden zij dat wij dat zelf moesten doen en vonden het maar raar dat wij vonden dat hun die kosten voor hun rekening moesten nemen.
onze aannemen zat het niet lekker en heeft het nog eens nagemeten, wat blijkt de keuken is niet goed ingemeten.
dus voor hetzelfde geld hadden wij kosten gemaakt voor niets!!!
toen kwam er een brief of telefoontje onze show model vaatwasser was spoorloos en we kregen een nieuwe ook fijn maar die we zouden krijgen zou de beste van wirlpool zijn en nu kregen we de goedkoopste.
toen ik daarover belde weer moeilijk en moest overleggen.
ik wilde graag als we toch een nieuwe kregen er een van bosh want van dit merk hadden we de andere apparatuur ook.
toen opeen gegeven moment ook nog aangegeven dat we dan een wat duurder model wouden en dat we dan eventueel de extra kosten zouden delen.
nu kregen we onze keuken met de goedkopere vaatwasser toen we daar over belde vertelde de verkoper mij dat ik gezegd had dat ik niet wou bijbetealen hoe komt hij erbij het was zelfs mijn idee om de kosten te delen.
en wat nog het ergste van het hele verhaal is dat we te horen kregen wie we wel niet dachten wie we waren we waren echt niet de enige klanten ze waren die dag ervoor ook al druk met ons probleem geweest. en het was echt te gek voor woorden dat wij hun voor dekosten wouden oplaten draaien voor(het verkeerd inmeten door hun) en de kosten die daar bij kwamen.
Nou Klant is koning hebben ze hier nog nooit van gehoord en we hoeven helemaal geen speciale behandeling hoor maar we willen gewoon met respect behandeld worden.
Dus koop nooit je keuken bij Jaimy bij de keukenkampioen te EDE
Gewenste Oplossing:
hier is geen oplossing voor we hebben het goed proberen te regelen maar zoals tegen ons gedaan is is echt onmenselijk
