Klacht: Bol staan van het aanrechtblad.

zweb op 22 januari 2013 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

4 maanden geleden een keuken aangeschaft (ondanks al de negatieve verhalen op internet)en kom er nu achter dat de achterkant van mijn keuken blad bol komt te staan.
Na aanschaf, door verbouwing enz anderhalve maand later de randen gekit.
Keuken is die tijd niet eens volwaardig gebruikt.

Net contact gehad met een medewerker, die eigenlijk doodleuk verteld dat ik te laat de randen heb gekit, dit zonder maar iets te zien, alleen op basis van mijn verhaal.
En als er een monteur moest komen kijken en het zelfde zou bepalen, ik dan even de voorrij kosten moet betalen.

Lijkt me toch enige service om verder te kijken dan een standaard bel-script.

Met de vraag of dat blad dan geheel niks kan hebben van water/vocht, word er duidelijk gezegd dat het goeie kwaliteit is, maar dat de achterkant geen afwerking heeft.
Maar naar mijn mening is het dan troep als het in zo korte tijd al bol gaat staan.

Een nieuw blad die van degelijk kwaliteit is.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

11 jaren geleden - 15 februari wordt blad ter plaatse bekeken

Bericht van Keuken Kampioen

11 jaren geleden - Blad is bekeken door Keuken Kampioen maar schade valt buiten garantie Klant is aanbod gedaan om op te lossen, nog geen afspraak gemaakt

Reactie van de melder van de klacht zweb

11 jaren geleden - Is het al 15 februari? heeft jullie monteur door het raam heen gekeken? Er is nog niemand geweest. Maar ik snap al dat dit het enige is wat jullie voorstellen, geen garantie. Ik wacht rustig af, ik laat me graag verbazen dat hier een een goeie oplossing voor is.

Bericht van Keuken Kampioen

11 jaren geleden - Excuus helemaal waar Ik heb terugkoppeling gekregen op blad maar niet onder de juiste naam en daardoor reactie onterecht bij uw klacht geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door zweb