Klacht: keuken geprobeert te annuleren binnen de tijd

op 01 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

omdat onze keuken van de woningbouw is maar die willen hier geen toestemming voor geven dat de keuken wordt vernieuwd dit ook mondeling uitgelegd met de verkoper van de keukenconcurrent en die was er van overtuigd dat ze hier niet moeilijk in deden in het gesprek en toen zijn we toch tot slot gekomen dat we het kosteloos mochten annuleren binnen de tijd van de afroeporder

Ik heb de keuken geprobeerd binnen de tijd te annuleren maar de medewerker die vertikt het gewoon om het te annuleren

en toen kreeg ik een mailtje van de keukenconcurrent met:

Aangezien wij enige tijd nodig hebben om uw keuken te bestellen, vragen wij u ongeveer 12 weken voorafgaand de definitieve leverweek door te geven. Wilt u zo vriendelijk zijn hierover binnen 2 weken contact op te nemen met onze vestiging.

dus weer gezegd dat we de keuken niet willen nemen omdat het gewoon niet mogelijk is in onze woning

en nu sturen ze wel een mooie mail dat het bedrag jaarlijks wordt verhoogd met 6%

ik wil dat dit gewoon netjes op een normale manier wordt opgelost en het liefst gewoon kosteloos omdat de keuken nog besteld moet worden etc.

en omdat ik dit ook al een paar keer heb aangegeven dat dit gewoon niet lukt in onze woning.

zou raar zijn om voor iets te betalen wat je niet krijgt omdat het niet mogelijk is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneer Dekens, Wat jammer om te lezen dat u de keuken wil annuleren en dat hier miscommunicatie over is ontstaan. Ik ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van ons filiaal Groningen en wij geven u zo snel mogelijk een terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 18 juli 2016 om 08:32 geantwoord

Beste meneer Dekens,

Enige tijd geleden hebben wij uw melding via deze site mogen ontvangen en deze in behandeling genomen. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en een regeling met u getroffen. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u het contact laten verlopen via mijn collega of contact opnemen met telefoonnummer 0416-539369.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door harmjannes15