Klacht: Keuken beschadigd en niet inorde

op 24 januari 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen juli is mijn nieuwe keuken geplaatst. Helaas helemaal scheef gemonteerd, en meerdere onderdelen beschadigd. Na lang wachten dan eindelijk in september mijn keuken gedemonteerd en opnieuw gemonteerd. Wat blijkt tijdens de montage dat de circulatieset Tbv de afzuigkap verdwenen is en dus niet gemonteerd kon worden, de lichtelijst beschadigd is tijdens het
Monteren en de afzuigkap zelf gekrast tijdens het monteren. De monteurs gaven aan dat alles inorde zou komen en ik even me handtekening moest zetten onder een papier waarna alles geregeld en vernield zou worden. Nu ruim 4 maanden later bel ik de Keukenconcurrent op krijg ik een dame aan de telefoon die aangeeft dat er alleen iets over een circulatiesysteem is genoteerd en verder niets en ik €30 terug krijg en verser nergens aanspraak op maak. Omdat ik schade zelf veroorzaak hebt hahaha schofterig! Ze begon haar stem te verheffen, Ik dus ook en gaf aan dat ik de Monteur niet had moeten geloven op zijn woord en omdat ik mijn handtekening heb gezet pech heb! Woedend ben ik mw wilde haar naam ook niet geven en hing op!! Schande! Tevens verteld mw mij dat ik te laat contact heb opgenomen maar dan vraag ik mij Af waarom die €30 ook nog steeds miet is overgemaakt? Echter die set was over de €100.

Gewenste Oplossing:

Het enigste wat ik vraag is zoals de Monteur beloofd heeft een nieuwe afzuigkap, nieuw stukje lichtelijst en het bedrag van de circulatie set retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 02 maart 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bontenbal,

Naar aanleiding van deze klacht proberen we al enige tijd met u in contact te komen. Helaas hebben wij nog geen contact met u kunnen krijgen. Vriendelijk wil ik u verzoeken om contact met ons op te nemen via 0416-539369 of via webcare@keukenconcurrent.nl. Wij willen niets liever dan er samen met u uit komen.

Met vriendelijke groet,

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht DeniseChicco

2 maanden geleden - deze klacht is tot op heden niet opgelost, waarom geen reactie meer van keukenconcurrent???

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bontenbal, Ik kan het u niet verklaren helaas, onze excuses Inmiddels heb ik uw verzoek opgepakt en u wordt hier zo spoedig als mogelijk over gebeld. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bontenbal, Vanuit onze klantenservice heb ik doorgekregen dat er met u besproken is om een bedrag aan u over te maken. Hiervoor zijn uw IBAN rekeningnummer gegevens nodig en daar is het wachten nu op. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:59 geantwoord

vandaag contact gelegd met de keukenconcurrent. Deze geven aan dat het mijn rpobleem is en ik dood kan vallen omdat er besloten is dat er niets met de klacht gedaan wordt. SCHANDE! ik ga dan ook een advocaat erop zetten, en het hoger opzoeken, dit is te gek voor woorden, heb er geen andere woorden voor!

Reactie van de melder van de klacht DeniseChicco

2 maanden geleden - vandaag contact gelegd met de keukenconcurrent. Deze geven aan dat het mijn rpobleem is en ik dood kan vallen omdat er besloten is dat er niets met de klacht gedaan wordt. SCHANDE! ik ga dan ook een advocaat erop zetten, en het hoger opzoeken, dit is te gek voor woorden, heb er geen andere woorden voor!

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bontenbal, Wij hebben u telefonisch aangegeven ons standpunt te zullen handhaven nav de melding die u heeft gedaan. Wij hebben absoluut niet de verwoording gebruikt zoals u in dit bericht suggereert. Wij betreuren het feit dat u zich genoodzaakt voelt gerechtelijke stappen te ondernemen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht DeniseChicco

2 maanden geleden - het is een schande hoe jullie omgaan met klanten, belachelijk! Een keuken van meer dan 10.000 met luxe miele apartauur een graniet aarrechtblad etc. waarvan de vaatwasser niet eens vast gezet is bij montage? en zo kan ik nog wel ff doorgaan en dan zeggen dat ik geen recht op service heb, jullie zijn knetter gek! U hoort van mijn advocaat! en wat betreft die €30 dat ook nog het was €100 en is gestolen door jullie monteur uit mijn huis ook niet waar zeker???

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseChicco