Klacht: Rolhor gordijn van Bruynzeel via Karwei (internet)

[email protected] op 12 oktober 2021 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Rolhor gordijn besteld via internet en de maten van het kozijn doorgegeven van 48 cm breed en kreeg een bak van 53cm toegestuurd en deze had ik al betaald terwijl deze 48 cm moest zijn.
Vanaf het moment dat ik ontdekte dat deze bak van 53cm niet goed was op 17 september 2021 gelijk een klacht mail gedaan. Na vele mailtjes over en weer naar Karwei kreeg ik het laatste mailtje van Karwei 8 oktober 2021 dat de klacht was afgewezen. Niet te geloven het pakket met daarin de rolhor gordijn staat ingepakt in een hoek inplaats van dat het voor het raam hoort. Geen service gekregen of een andere oplossing van Karwei.

IK ZOU TEVREDEN ZIJN ALS HOE DAN OOK OPGELOST WORDT MAAR HET LIEFST ZOU IK EEN BAK WILLEN ZIEN VAN 48 CM BREED. KARWEI KOMT NU MET EEN MAIL DAT IK DE JUISTE MAAT NIET HEB DOORGEGEVEN MAAR IK VIND HET AL HEEL WAT DAT MENSEN MET EEN LEEFTIJD VAN DIK OVER 70 DIT DOEN OMDAT ER GEEN VERVOER AANWEZIG IS VIA INTERNET.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]