Klacht: Maatwerk jaloezieën nog niet geleverd

VeraP. op 06 november 2024 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17/05/2024 jaloezieën via Karwei besteld. wij hadden een advies aan huis. Dat betekent dat hun specialist bij ons thuis was om de maten op te nemen. De jaloezieën waren besteld en toen ze op het huisadres aankwamen zaten ze nog even in de doos omdat we bezig waren met het verbouwen van het huis en we wachtten tot het eerst klaar was. Op het moment dat we ze wilden ophangen waren de afmetingen niet goed en moesten we de jaloezieën terugbrengen en zelf het transport naar de dichtstbijzijnde Karwei winkel regelen.
Ik ben er een paar keer geweest naar Karwei om het persoonlijk te vragen over de hele situatie en ik heb een paar keer telefonisch contact met hen opgenomen, maar heb ik geen concrete informatie ontvangen. Het is al 2 maanden aan de gang. Ik heb geen privacy in mijn huis omdat ik geen raamdecoratie heb en het gaat ze over een groot raam in de woonkamer. Ik wil een klacht indienen over het onprofessionele gedrag en de schade die mij is berokkend, en ik wil mijn geld terugvragen.
Mijn naam is Vera Pejovic Vucetic
Bestelnummer 620001109515
Besteldatum 17/05/2024

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Karwei
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VeraP.