Mijn Klacht:
November 2022 gekocht.
Januari gezet.
Volgens de verkoopster was dit een hele goeie keus, goed kwaliteit en voor dagelijks gebruik etc. Dat staat ook in hun omschrijving. Daarvan uit dus de keus gemaakt.
Tijdens het leggen merkte ons al beschadigingen op, dus hebben we weg moeten gooien.
2 hele pakken die helemaal beschadigd waren( nog in verpakking ) teruggebracht.
Kort na begonnen de beschadigen tevoorschijn te komen.
Niet 1,2,3 nee zeker 15 plekjes en het word elke maand erger.
Kan het laminaat er zo afscheuren, net karton.
Plinten niet over te spreken.
Wij lopen niet met schoenen in huis dus van elke dag dweilen is geen sprake.
Melding gemaakt bij karwei incl bewijs, en hun antwoord was dat ik die beschadigen zelf zou hebben gemaakt met een schroevendraaier?
Heb amper 1 meubel stuk in de woonkamer waar ik uberhaupt een schroevendraaier voor nodig heb.
Er staat een bank die pas later geleverd is dan de gemelde klacht.
Naam van de leverancier willen zij niet melden, maar de klacht zelf op lossen ook niet. Na een half jaar komt er morgen een inspecteur vanuit de leverancier.
En ik weet nu al op voorhand ondanks ik duidelijk bewijs heb, wie gaat moeten opdraaien.
Ik mag zelf betalen als ik ‘ ongelijk ‘ heb.
Onafhankelijke partij was ook niet mogelijk volgens mevrouw van de leverancier die verdomd brutaal was.
Ik ben duizenden euros kwijt aan laminaat, ondervloer en legkosten. Achteraf gekeken naar reviews en ja hoor, soortgelijke klachten.
Mijn dochter heeft zich 2 x bezeerd aan planken met scherpe randen. ( helaas geen bewijs ivm snel handelen )
Heb noodzakelijk die planken verwijderd, en nu komt er een scheur in de 3 e, en die heb ik zo gelaten.
Al met al, horror.
Ik snap überhaupt niet waarom dit niet afgehandeld word door karwei zelf
Gewenste Oplossing:
Geld terug, laminaat ondervloer en legkosten.
Want heel de vloer mag er nu uit ivm ongeiligheid
