Mijn Klacht:
Werden zeer onvriendelijk te woord gestaan keer op keer. Er werd tegen ons ingegaan terwijl wij compleet in ons recht stonden. Elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Wacht nu nog op een bericht. Bijdehand gedrag, zeer onprofessioneel, zeer onvriendelijk, zeer weinig empathie, er wordt gelogen, je wordt niet serieus genomen, weg gedrukt door de medewerker, alles zwart op wit in de mail en dan alsnog niet geholpen worden. Ticket nummer na ticket nummer. Keer op keer wordt er verteld u wordt gebeld door onze leidinggevende die er eerste instantie niet zou bestaan, later wel maar tot de dag van vandaag niks vernomen. Nul komma nul reactie of hulp! Verschrikkelijk!!!!
Daarin tegen zijn de winkelmedewerkers zo ontzettend meedenkend en zijn ook zeker op de hoogte van het wangedrag van de klantenservice.
Niet te vergeten het aantal onschuldige mensen die hierdoor benadeeld zijn, denk aan de mannen van Post NL Home, die 2x over voor niks gekomen zijn, terwijl wij zo vaak aangegeven hebben dat dit geannuleerd moest worden terwijl dat niet eens onze taak was om hun hierop te wijze maar dat is namelijk de goedheid die wij wel hebben en de klantenservice van Kareei TOTAAL niet!!
Gewenste Oplossing:
Dat de klantenservice heropgevoed wordt. Laat dit duidelijk zijn. Zowel de thuiswerkers als de mensen op kantoor. Zoveel slechte recensies ook maar het lijkt wel dat ze zich er niks van aantrekken. Waardeloos. Wacht al dagen op bericht niks vernomen.