Klacht: Klacht wordt niet correct in behandeling genomen

lien144 op 11 april 2024 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 maart een klacht gestuurd naar Karwei dat 3 van de 4 op maat gemaakte binnendeuren verkeerd/beschadigd zijn geleverd. Klacht wordt telkens door een andere medewerker opgepakt waardoor niemand inhoudelijk kennis heeft. Op 19 maart een half antwoord ontvangen. Verzocht om telefonisch contact, daar ben ik nu sindsdien mee bezig. Niemand neemt verantwoordelijkheid op zich, ik moet er achteraan blijven bellen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat mijn klacht adequaat en compleet door Karwei wordt opgepakt en afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lien144