Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Hierbij wil ik een klacht indienen over de gang van zaken betreffende onze bestelling met nrs:
@.62000091718 jaloezien en
@.65778061 plisse gordijnen
090224: Leendert de Vos komt langs voor advies en meet meteen nadat keuzes zijn gemaakt alles op
130224: Leendert de Vos stuurt offerte
200224: hr de Vos komt langs om offerte door te spreken en vervolgens heb ik alles betaald.
290224: Luxaflexen worden geleverd.
Een daarvan blijkt veel te groot te zijn voor onze keuken. Was 1.20 breed, moest 84 breed zijn. De andere is juist.
050324: plisse gordijnen worden geleverd.
Mij werd door klantenservice verteld dat ik voor de montage Zophy kon inschakelen omdat dit dan sneller zou gebeuren. Anders moest ik tot april wachten op Montagedienst van Karwei.
Dit heb ik vervolgens gedaan omdat mij werd verzekerd dat zij heel goede vakmensen hebben en dat er ook garantie wordt gegeven. Ik heb dit besproken met Radia, volgens mij van klantenservice Karwei Hilversum.
@.Op 7 maart jl is Saeed van Zophy gekomen om eea te monteren. Hier heb ik € 382,70 voor betaald.
Hij heeft de gordijnrails opgehangen.(gordijnen worden in week 15 geleverd).
Verder de plisse gordijnen en de luxaflex in de logeerkamer.
Toen hij de luxaflex voor de keuken wilde ophangen kwam hij er achter dat deze veel te breed waren.
Hierop heb ik op 7 maart weer contact gezocht met Leendert de Vos.
100324: Leendert belt en maakt afspraak om op 1103 langs te komen om te kijken.
110324: Leendert de Vos kijkt naar plissegordijnen en constateert dat deze niet goed functioneren.
Ze kunnen niet van onderaf naar boven worden gehaald.
Hij geeft aan dat wij hier nieuwe gordijnen voor krijgen en dat hij deze persoonlijk komt monteren.
Tevens spreekt hij af dat hij de juiste luxaflex voor de keuken gaat regelen en dat hij deze ook persoonlijk komt monteren.
190324 Leendert de Vos komt om plisses op te hangen en de luxaflex.
Terwijl hij hier is vraagt hij waar de luxaflex is. Hij beweert dat hij deze hier bij zijn bezoek op 11 maartheeft achter gelaten.
Hij is zelfs nog met mijn in onze berging gaan kijken.
Hij gelooft ons niet als we zeggen dat hij geen Luxaflex heeft achtergelaten.
Waarom zouden we hierover liegen???
Ik heb vervolgens tegen hem gezegd dat ik zijn manager wil spreken. Dit is mevrouw Angela Vink. Zij is echter niet aanwezig.
200324: vanmorgen heb ik filiaalmanager Angela Vink van Karwei Leusden gesproken. Ze begon met te zeggen dat Leendert vandaag niet aanwezig is en dat ze het morgen met hem wil bespreken.
Hierop heb ik mijn geduld verloren en kon ik echt niet meer vriendelijk blijven zoals zij verzocht.
Zij begon met te zeggen dat zij op camera hebben dat Leendert een pakket in de auto heeft geladen en dat het dus erg vreemd is dat we de luxaflex niet hebben ontvangen.
Ik denk dat hij het pakket met plisse gordijnen heeft ingeladen.
Hierop heb ik gezegd dat ik het zeer onjuist vind dat ze ons het gevoel geeft dat we de zaak belazeren.
Ongelooflijk dit allemaal.
Na een behoorlijk pittig gesprek van mijn kant heeft mevrouw Vink mij toegezegd dat ze zsm nieuwe luxaflex gaat regelen.
Ik heb haar gevraagd dit in een mail te bevestigen.
Verder had zij het over reparatie van de plisses. Leendert heeft echter toegezegd dat we nieuwe zouden krijgen. Dit is dus ook zeer vreemd
Mijn man is nu naar Karwei Leusden gereden. Hij wil mevrouw Vink persoonlijk spreken.
Het is een heel verhaal geworden en ik zit hier allemaal echt niet op te wachten.
We hebben net n verhuizing achter de rug en dit kost ook veel energie.
Ik heb gekozen voor Karwei omdat jullie hier ook altijd mooie commercials voor uitzenden maar ik ben zeer, zeer teleurgesteld en ik ben ook zeer benieuwd naar uw reactie en hoe u erover denkt te compenseren.
Wat mijn man en mij het meest pijn doet is dat we niet worden geloofd.
In afwachting van uw reactie.
Wat wij willen zijn gewoon eerlijk fatsoenlijke antwoorden op onze vragen, betrokken worden bij het lopende proces en onze klachten maar dit lijkt te veel gevraagd.
Groet
Marcello en Kristel Loturco
0644357138
Gewenste Oplossing:
Wat wij willen zijn gewoon eerlijk fatsoenlijke antwoorden op onze vragen, betrokken worden bij het lopende proces en onze klachten maar dit lijkt te veel gevraagd.
Groet
Marcello en Kristel Loturco
0644357138
![](https://www.klacht.nl/wp-content/themes/klacht_2014/images/complaint-approved.png)