Klacht: Geen geld terug bij terug levering artikel

Aotearoa op 29 maart 2024 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 november heb ik een artikel terug gebracht . Aan mij werdt tien zonder overleg en te vragen een tegoed bon van 7.58 terug gegeven. Op 27 maaet toen ik nieuwe artikelen wilde kopen , werdt mij verteld dat ik de te gied bon niet kon gebruiken , en dat ik dat de zelfde dag had moeten doen . En wjjgerde te te goed bon in mindering te brengen . Zo kunnen ze dus 1 product 2x verkopen en maken ze 100 % winst

Gewenste Oplossing:

Dat m n geld eordt terug gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Karwei
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aotearoa