Mijn Klacht:
Gisteren een gasfles gekocht bij Karwei Tilburg Reeshof voor onze bbq. Bij thuiskomst zagen we dat de aansluiting van de gasfles niet past op de aansluiting van onze bbq. Zojuist terug gegaan naar de winkel om de gasfles te retourneren. Meneer en mevrouw bij de balie zeiden dat dit geen probleem was. Toen kwam de manager Daisy erbij en vertelde mij dat ze de gasfles niet terug nam omdat de zegel verbroken was. De aansluiting zit achter de zegel dus we konden niet zonder de zegel te verbreken zien dat onze aansluiting niet past. Ze wilde wel de fles terug nemen maar de inhoud niet. Ze zei ik kan deze zo niet meer verkopen zonder zegel. Ik heb navraag gedaan en het is een winkel niet verboden om een fles zonder zegel te verkopen. Het is eerder een kwestie van niet willen in plaats van mogen of kunnen. Een klacht indienen bij de hogere hand was niet mogelijk want Daisy riep trots ik ben hier de leiding gevende, dit is mijn winkel en er staat niemand boven mij. Als eigenaar van de winkel kent ze weinig inlevingsvermogen en service heeft ze niet hoog staan. Ze wilde de helft van de gasfles vergoedden maar dan gooi ik nog € 48,29 in het putje en krijgt zij € 35 statiegeld van de gasfles retour. Deze gasfles zou simpelweg gewogen worden en voorzien van een nieuwe zegel en voor de volle mep weer verkocht worden.
Gewenste Oplossing:
Gasfles retour nemen en volledige bedrag vergoedden
