Klacht: Foutief kleur rail geselecteerd door medewerker Karwei Hulst plaatsing niet uitgevoerd! (Bestelnummer 620000367211)

CFD3FB op 26 juli 2023 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Hierbij wens ik toch een melding te maken en mijn ongenoegen te uiten over wat er hier allemaal is fout gelopen!
We hebben begin juni een bestelling komen doen bij Karwei in Hulst, we konden de bestelling zelf invoeren op een van pc towers in de winkel, dit lukte echter niet waardoor we hulp hebben ingeroepen van een medewerker, dit hebben we tot drie keer moeten herhalen omdat niet lukte, telkens op een ander apparaat, ter verduidelijking wij hebben deze bestelling niet ingegeven!
We hebben alles netjes overlopen met de medewerker, dat alles in het zwart zou uitgevoerd worden nl, rail en ringen in de stof, nu gisteren de gordijn opgehaald en wat blijkt dat de ringen in het zwart zijn uitgevoerd maar de rail in antiek bruin, wat we natuurlijk niet hebben gevraagd, de medewerker was op de hoogte dat in het zwart moest worden uitgevoerd worden!
Helaas heb ik nu pas gezien dat dit ook zo op de bestelbon staat, graag zou ik hiervoor een nieuwe rail ontvangen in het zwart.

Er is ook nog een tweede probleem dat ik uiteindelijk zelf heb opgelost namelijk de plaatsing, hiervoor heb ik naar de winkel gebeld om een afspraak in te plannen voor de plaatsing, meneer Richard zou dit voor mij doen, geen probleem dacht ik maar uiteindelijk is dit niet gebeurd, hiervoor zou ik graag willen dat u hiervoor even contact opneemt met Richard zelf.
Heb hierover met de manager van Hulst gebeld, kreeg dan te horen dat Karwei dit niet in Belgiƫ mag plaatsen.
Zoals ik al eerder zei de plaatsing is geregeld maar de rail natuurlijk niet.
Alvast bedankt voor uw snelle reactie!

Mvg,

Gewenste Oplossing:

Nieuwe rail wandsteun in het zwart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CFD3FB